telmore og mail igen
Fra : Mcisten

Dato : 25-01-04 17:50

Hej folks

Jeg kan modtage min mail, men ikke sende

Jeg har sat den op med smtp.mail.dk og port 25.

Hvad gør jeg forkert ?

Har telmore .

Mvh Mcisten

Fra : Gert P

Dato : 25-01-04 17:54

argh du var 3sek hurtigere end mig:)

Fra : Fischer

Dato : 25-01-04 18:03

> Jeg kan modtage min mail, men ikke sende
> Jeg har sat den op med smtp.mail.dk og port 25.
> Hvad gør jeg forkert ?
> Har telmore

Har I sat jeres GPRS forbindelse rigtigt op?
I kan ikke bruge samme GPRS forbindelse som bruges til Wap, men oprette en
ny hvor APN sættes til "internet" (uden "").

*Fischer

Fra : Kenneth Rugaard

Dato : 25-01-04 18:44

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in

> [...]
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i

Det må den være, ellers kan de slet ikke hente mail overhovedet.
Prøv at bruge ipadressen istedet, der kan være problemmer med
dnsadresserne i perioder.Ipadressen er 195.41.46.251

--
Apollo14 aka Kenneth Rugaard
Nyd livet, det er alt for kort.

Fra : Gert P