Opsigelse af nyt abbonement
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-01-04 09:38

Jeg købte sidste mandag en SE T610 for 895 kr i Bilka, Ishøj men her en uge
senere er der endnu ikke åbnet op for telefonen. Der er åbenbart gået noget
galt så Bilka ikke har indsendt papirerne til Orange Mono. Jeg har
selvfølgelig rykket Bilka, men der er jeg helt til grin. De lover og lover
og gør åbenbart intet.

Hvordan står jeg hvis jeg aflevere telefonen tilbage medhensyn til
abonnementet?
Hænger jeg på det, hvis Bilka finder og indsender papirerne ?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Frank W.

Dato : 25-01-04 10:58

Michael Lund Sørensen wrote:
> Hvordan står jeg hvis jeg aflevere telefonen tilbage medhensyn til
> abonnementet?
> Hænger jeg på det, hvis Bilka finder og indsender papirerne ?

Ja, det gør du. Abb og telefon hænger ikke sammen på den måde.

Har selv lige returneret en S55'er ( se evt andet sted i denne gruppe)
da forhandleren ikke kunne finde ud af at få den lavet. Abb skal jeg
stadigvæk betale på. Det var godt nok hos Sonofon, men det skulle undre
mig at den politik afviger meget fra selskab til selskab.

Hilsen
Frank W.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 25-01-04 17:33

Frank W. skrev :

> [...]
> stadigvæk betale på. Det var godt nok hos Sonofon, men det skulle undre
> mig at den politik afviger meget fra selskab til selskab.

Takker - må håbe at de får åbnet ellers tvinger de mig jo til ulock (hvilket
også er meningen og så må de da gerne droppe det abonement.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 28-01-04 07:00

On Sun, 25 Jan 2004 17:32:50 +0100, Michael Lund Sørensen
<laeses-ikke@gromit.dk> wrote:

> Takker - må håbe at de får åbnet ellers tvinger de mig jo til ulock
> (hvilket
> også er meningen og så må de da gerne droppe det abonement.

Så skulle du nok ikke havde rykket dem for det ROTFL

Steven

--
Min mailadresse er for tiden ikke offentligt tilgængelig
grundet for meget unødig spam på min adresse.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 26-01-04 17:47

Michael Lund Sørensen skrev :
> [...]
> abonnementet?
> Hænger jeg på det, hvis Bilka finder og indsender papirerne ?

Nu virker abonnementet! Hurra!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp