Ringe billigt til udlandet
Fra : Hans B

Dato : 25-01-04 09:09

Hej NG

Min svoger har en mobil med til Egypten. Nu foreslog han, at jeg købte et
kort (Easyline eller hot) for 100,- når jeg skulle ringe til ham. Men er det
ikke sådan, at jeg betaler DK-takst og han resten, hvad enten jeg bruger
disse taletidskort eller ej? Findes der en måde, hvorpå jeg jeg kan kanlde
ham på mobil og samtidig afholde udgiften?

mvh

Hans

Fra : Carina

Dato : 25-01-04 11:08

"Hans B" <Baldrian(remove)@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> disse taletidskort eller ej? Findes der en måde, hvorpå jeg jeg kan kanlde
> ham på mobil og samtidig afholde udgiften?

Det kommer an på om du selv ringer fra fastnet eller mobiltelefon. Min
kæreste er på De Hollandske Antiller. Jeg ringer til ham via 1029
(www.uvtc.dk) fra vores fastnet til hans Orange-mobiltelefon. Det koster kun
taksten på vores fastnet telefon.

VH
..Carina

Fra : Thomas Rygaard

Dato : 26-01-04 10:05

Hej Hans

Det kommer også meget an på om din svoger bytter sit danske simkort ud med
et Egyptisk. Hvis han fortsat benytter det danske simkort betaler han
roaming taksten (Danmark-Egypten). Skifter han til et lokalt simkort
afholder du hele udgiften til opkaldet.

Hvis du benytter www.tele-link.dk kan du ringe meget billigt både fra
mobiltelefon og fastnettelefon. Hvis du ønsker at afholde hele din svogers
udgift kan du også tilmelde hans mobilnummer på din konto. Prisen for at
ringe til Egyptisk fastnet og mobilnet er 2,23 kr/min.

Mvh
TR