Telia udskrift af sms - xpress
Fra : Morten Larsen

Dato : 24-01-04 04:44

Hej

Ved nogen her, om det er muligt at få en udskrift over
sendte sms-beskeder når man har et xpress abo ?
Det kan jo blive en lang liste når de er gratis.

Har snakket med Telia 2 gange i dag, og fået 2 forskellige svar,
nu vil jeg gerne vide, om nogen ved det her med sikkerhed ?

Morten

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-04 08:09

> [...]
>
> Har snakket med Telia 2 gange i dag, og fået 2 forskellige svar,
> nu vil jeg gerne vide, om nogen ved det her med sikkerhed ?

Jeg har endnu ikke hørt om nogen, som det er lykkedes at få et antal eller
en liste over afsendte SMS'er med Telia Xpress. Emnet har været diskuteret
jævnligt på www.mobildebat.dk - tilsyneladende er din eneste mulighed, at
have en telefon med indbygget SMS-tæller.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 24-01-04 12:27

On Sat, 24 Jan 2004 04:43:37 +0100, "Morten Larsen"
<mortenlarsenNOSPAM@NOSPAM.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>
>Har snakket med Telia 2 gange i dag, og fået 2 forskellige svar,
>nu vil jeg gerne vide, om nogen ved det her med sikkerhed ?

Det kan IKKE lade sig gøre da SMSërne jo lige netop i Telias system
klassificeres som gratis.

De eneste du kan gøre er at ringe ind til deres kundeservice og så få
dem til at tælle dem manuelt. Dette vil de dog ikke såfremt at man har
sendt mange beskeder.

Men som andre siger, er der kun en løsning på det problem og det er at
få fat i en telefon med SMS tæller.
Desværre så er der bare ikke nogle af de mobiler der er på markedet der
har SMS tæller, som der er noget værd at skrive sms på.
Flemming Jacobsen

Fra : Ditte Hansen

Dato : 25-01-04 12:25

Hejsa

Jeg har en Sony Ericsson T200, der har indbygget sms tæller, og jeg er godt
tilfreds med at sende sms på den. Det skal dog siges, at det tager tid at
vende sig til den, hvis man har haft en Nokia, men sådan er det vel altid.

Hilsen Ditte