beskedcentral nummer ?
Fra : Morten Larsen

Dato : 22-01-04 17:30

Hej

Jeg har siddet og kigget nogle sms'er igennem
fra den samme afsender - Det er en Telia kunde.
Hvorfor er der forskellige beskedcentralnumre på dem ?

Er det geografisk hvor afsenderen sender fra eller hvad ?

Morten

Fra : LER

Dato : 23-01-04 18:49

"Morten Larsen" <mortenlarsenNOSPAM@NOSPAM.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvorfor er der forskellige beskedcentralnumre på dem ?
>
> Er det geografisk hvor afsenderen sender fra eller hvad ?

Kan det tænkes at nogle af beskederne er sendt som svar på beskeder fra dig,
og andre ikke er?

-På et tidspunkt kunne man sætte telefonen til at svare via den samme
central, som havde sendt beskeden -det ved jeg dog ikke om man stadig kan..

LER

Fra : Morten Larsen

Dato : 23-01-04 19:16

> [...]
>
> -På et tidspunkt kunne man sætte telefonen til at svare via den samme
> central, som havde sendt beskeden -det ved jeg dog ikke om man stadig

Ikke umidelbart, da samme besked-afsender har tre forskellige
numre ?

Morten

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 25-01-04 19:30

> Jeg har siddet og kigget nogle sms'er igennem
> fra den samme afsender - Det er en Telia kunde.
> Hvorfor er der forskellige beskedcentralnumre på dem ?

Mener at have hørt noget med at de ryger over på en anden hvis ikke
beskeden kan afleveres straks... kan det måske passe?

--
Michael
Send alle de GRATIS SMS du lyster: http://vindenand.dk