symbol på T68i
Fra : Ivar Madsen

Dato : 22-01-04 07:34

Min T68i har symbolet til højere på skærmen med en rød pil mod højere med et
telefonrør under sig, hvad betyder det?

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-04 08:17

> Min T68i har symbolet til højere på skærmen med en rød pil mod højere med
et
> telefonrør under sig, hvad betyder det?

At du har en mistet opkald - dvs., at en har ringet til dig, uden du har
taget telefonen. Du får det ved ved at gå ind under Opkald i menuen, og
derefter "Mistede opkald". Så kan du se hvilket opkald det er - når du går
ud af menuen igen er ikonet væk.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : kms

Dato : 22-01-04 11:48

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe(a)dailyrush.dk> wrote in message
> [...]
> derefter "Mistede opkald". Så kan du se hvilket opkald det er - når du går

du kan også bare trykke på 'yes' tasten.

Fra : Coach [4130]

Dato : 22-01-04 17:41

"Jeppe Vestergaard" <Jeppe(a)dailyrush.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> taget telefonen. Du får det ved ved at gå ind under Opkald i menuen, og
> derefter "Mistede opkald". Så kan du se hvilket opkald det er - når du

Ikonet for "mistet opkald" står i venstre side af skærmen.

Ikon i højre side, med "pil til højre med en telefon liggende under"
betyder at du har begrænset ingående opkald - enten totalt eller en lukket
gruppe (en gruppe personer du selv har defineret)

Gå ind i Opkald > Håntér opkald > Begræns opkald > Annullér alt.

Du skal bruge et password fra din teleudbyder.

mvh
Bri@n
En lykkelig T68i bruger.