Verdens dyreste 3310?
Fra : Jimmy

Dato : 22-01-04 06:48

Davs

Er dette ikke blot en alm. 3310 med et håndfrit sæt sluttet til?

http://www.spyzone.dk/product.asp?product=40

4595 kroner må da være i overkanten for den!

Mvh
Jimmy

Fra : Fischer

Dato : 22-01-04 06:58

> Er dette ikke blot en alm. 3310 med
> et håndfrit sæt sluttet til?

Nej, jeg tror det er en 3310 hvor der er gjort følgende:

1. Der er lagt en lus i stikket til håndfri, så man kan bruge den indbyggede
mikrofon sammen med autosvar (det såkaldte James Bond trick).

2. Display er disabled. Evt. er kontaktpuden bare fjernet.

Og jo, så er den modificering vist også betalt !!!

*Fischer

Fra : Jimmy

Dato : 22-01-04 08:35

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> mikrofon sammen med autosvar (det såkaldte James Bond trick).
>
> 2. Display er disabled. Evt. er kontaktpuden bare fjernet.

Ja det har du nok ret i.
Jeg havde ikke tænkt over det med displayet, men det er smart.

> Og jo, så er den modificering vist også betalt !!!

Det skulle man mene

Mvh
Jimmy

Fra : Morten Larsen

Dato : 22-01-04 17:43

"> 1. Der er lagt en lus i stikket til håndfri, så man kan bruge den
indbyggede
> mikrofon sammen med autosvar (det såkaldte James Bond trick).

Kan du beskrive det nærmere ?
Autosvar hvor slår man det til på 3310 ?

Morten

Fra : Fischer

Dato : 22-01-04 18:00

> Kan du beskrive det nærmere ?
> Autosvar hvor slår man det til på 3310 ?

Autosvar kan kun bruges når der er monteret håndfri.
Det er derfor man laver det lille kortslutningstrick i stikket, så telefonen
"tror" der er håndfri monteret.

*Fischer

Fra : Morten Larsen

Dato : 22-01-04 18:09

> Autosvar kan kun bruges når der er monteret håndfri.
> Det er derfor man laver det lille kortslutningstrick i stikket, så
telefonen
> "tror" der er håndfri monteret.

Ok, men kan man først vælge autosvar, og håndfri-indstillinger når
når tricket er lavet, eller tlf. sidder i et håndfri ? og ved du hvordan ?

Morten

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 22-01-04 18:44

"Morten Larsen" wrote in message
> Ok, men kan man først vælge autosvar, og håndfri-indstillinger når
> når tricket er lavet, eller tlf. sidder i et håndfri ?

Jeps... Så kommer der lige nogle ekstra menupunkter... (som forsvinder igen
når man fjerner ørebøfferne)

Hygge...
Daniel

Fra : Morten Larsen

Dato : 24-01-04 09:48

"Daniel Alstrup" <4junk@FJERNc.dk> skrev i en meddelelse
> "Morten Larsen" wrote in message
>
> Jeps... Så kommer der lige nogle ekstra menupunkter... (som forsvinder
igen
> når man fjerner ørebøfferne)

ikke på min 3310 der sker intet, men headsettet virker ? hvorfor det ?

Morten

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 24-01-04 19:49

"Morten Larsen" wrote in message
> ikke på min 3310 der sker intet, men headsettet virker ? hvorfor det ?

Sker intet?? Har du kigget hele menuen igennem?? Jeg mener at de ekstra
punkter kommer frem under opkaldsindstillinger eller noget i den stil... På
min 6610 er der et seperat punkt "Indstillinger for tilbehør" under
Indstillinger, og derunder fremkommer så punkterne til de ting man har haft
tilsluttet (bilsæt, headset osv).....

Hygge...
Daniel

Fra : Rander

Dato : 22-01-04 22:56

Thu, 22 Jan 2004 06:57:30 +0100 brugte Fischer 16 linier på at fortælle
dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

> [...]
>2. Display er disabled. Evt. er kontaktpuden bare fjernet.
>Og jo, så er den modificering vist også betalt !!!

Det må godt nok være en stor lus - bemærk at telefonen vejer 1 kg!

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Hvis alt andet glipper, kam man jo altid blive
sportsjournalist. (Niels-Christian Holmstrøm)