RAMs garanti
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 08-02-04 02:38

Hej med jer.

Er det rigtigt at Kingston-ram har livsvarigt garanti uanset hvor jeg køber
sådan nogle ram?

Hvad med Corsair, Performace, Samsung og andre mærker på ram? Er det
ligemeget hvilken mærke på ram man vælger at købe er det lige så godt uanset
hvilken mærke?

Personligt vil jeg hellere have Kingston-ram men vil godt høre jeres mening
om rams mærker.

Venlig hilsen Bart Bendtsen

Fra : .o0°\\_ManPower_/°0o~

Dato : 08-02-04 11:16

Ja, du har ret når du skriver at - Kingston Ram har livsvarigt garanti men
dog kun fra producenten's side og er altså ikke gældende for leverandøren's
side da de "kun" har 1 - 2 år's garanti imod fabrikations fejl og ikke fejl
opstået som følge af et man har "lavet" noget ved dem f.eks. at "komme til"
at brænde dem af ved f.eks. statisk elektricitet!

Jag har selv Kingston's Ram klodser, både som ValueRAM og som HyperX er de
ganske gode og stabile og har aldrig nogensinde oplvet at der var fejl på,
aldrig!!!

Held og lykke med dit valg.

--
············································································
·········

Fra : Leony

Dato : 08-02-04 13:08

In news:402592eb$0$27413$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Bart Bendtsen <bart@tdcadsl.dk> typed:

> Er det rigtigt at Kingston-ram har livsvarigt garanti uanset hvor jeg
> køber sådan nogle ram?

Nej, der ydes kun livsvarig garanti til oprindelig køber.
Hvis du køber brugte Kingston RAM, så overtager du ikke den livsvarige
garanti.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Laziter [9440]

Dato : 08-02-04 13:22

"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, der ydes kun livsvarig garanti til oprindelig køber.
> Hvis du køber brugte Kingston RAM, så overtager du ikke den livsvarige
> garanti.

Man kan så spørge den oprindelige køber om han/hun vil være behjælpelig i
tilfælde af RAM død, jeg har solgt noget brugt Kingston RAM, og skulle det
gå kold så vil jeg gerne hjælpe med at opretholde garantien, det kommer jo
ikke til at koste mig noget.
I nogle tilfælde kan man også få forhandleren hvor man har købt RAM'en til
at overføre kvitteringen til et andet navn, det kræver lidt overtalelse men
det kan altås lade sig gøre, evt. mod et symbolsk beløb.

Mvh
Benjamin
laziter@NOSPAMgyxi.dk (fjern NOSPAM)