Ping og binære nyhedsgrupper
Fra : Johnny

Dato : 23-04-01 16:12

hvordan står det engentligt til med ping hos de forskellige
adsl-udbydere? hvordan ligger det med de binære nyhedsgrupper? er der
"censur" eller hastighedsgrænser?

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 23-04-01 17:37

Johnny <johnnylorentzen@hotmail.com> wrote:

>hvordan står det engentligt til med ping hos de forskellige
>adsl-udbydere?

Min ping virker fint.

>hvordan ligger det med de binære
>nyhedsgrupper? er der "censur" eller hastighedsgrænser?

Mine binære nyhedsgrupper kører også ganske problemfrit og jeg
kan udnytte min 512 kbit forb. fuldt ud når jeg downloader news
fra Worldonline

Hmm.. prøv lige at finde en anden nyhedsgruppe da denne er til
diskussion om xDSL forb. og ikke om news-services. Jeg vil
anbefale: dk.edb.internet.udbydere

--
Christian Jørgensen
http://www.razor.dk

"Uden cola og hikke - Duer helten ikke!"