Palm M505 og GPRS2go
Fra : Bjørn S

Dato : 19-01-04 19:39

Hej,
er der nogen som har fået subjekt til at funger, eller kræver,eller er det
opsat til, deres GPRS dataabb, og er ikke dette forsvundet samtidig med at
GPRS2go blev indført ?

Jeg har hentet nogle filer fra Palm, og i den medfølgende guide var der
såmend opsæt både til min SE T610 og Sonofon, men der heder den "kun" GPRS.
Jeg får beskeden " parameterfejl" ved forsøg på at gå på nettet med min
Palm.
Der er dog muligheder for at ændre lidt i parametrene på opkalds-scriptet,
hvis jeg bare vidste hvad jeg gjorde

Har mailet Sonofon support, så med mindre nogen her har svaret på hånd må
jeg jo afvænte og se om de giver et svar.

--
mvh Bjørn

Fra : Bjørn S

Dato : 19-01-04 19:41

"Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg får beskeden " parameterfejl" ved forsøg på at gå på nettet med min
> Palm.
- altså, fra telefonen.

--
/Bjørn

Fra : Bjørn S

Dato : 19-01-04 19:47

> [...]
> opsat til, deres GPRS dataabb, og er ikke dette forsvundet samtidig med at

Og bare for at svare mig selv... det eksisterer stadigt, og det koster
kassen !
- men var det ikke mulig at få dimsen til at fungere via GPRS2GO nettet med
lidt fifling ?
Det skulle vel være nogenlunde samme problemstilling med en bærbar, kan
denne køre via den forbindelse ?

--
/Bjørn

Fra : Peter G C

Dato : 19-01-04 20:10

"Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> skrev i en meddelelse

[klip]

> [...]
> kassen !
> - men var det ikke mulig at få dimsen til at fungere via GPRS2GO nettet

Du skal kontakte Sonofons kundeservice for at få åbnet din konto - det er
formentlig fejlen - det var det hos mig.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Bjørn S

Dato : 19-01-04 20:17

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse
> Du skal kontakte Sonofons kundeservice for at få åbnet din konto - det er
> formentlig fejlen - det var det hos mig.
Telefonen alene kører fint med det, så jeg tror ikke det er her det er
problemer, jeg kan sagtens både wappe og hente mail med den, men ja, det
krævet også et telefonopkald inden det kom til at fungere.

--
/Bjørn

Fra : Johnny

Dato : 20-01-04 21:19

Bjørn S wrote:
> [...]
> problemer, jeg kan sagtens både wappe og hente mail med den, men ja, det
> krævet også et telefonopkald inden det kom til at fungere.

Er der ikke noget at med, at man skal ændre brugernavnet til "internet"
i GPRS profilen på telefon? Jeg kan ikke helt huske det, men sidst jeg
prøvede med min forhenværende IPAq/S/E T310 kørte det fin med GPRS 2-GO

--
Mvh. Johnny
Telefoner: Siemens MC60/S55/M50

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers

Fra : Bjørn S

Dato : 21-01-04 01:12

"Johnny" <johnny_fjern_alt_efter_navnet@inpulse.dk> skrev i en meddelelse
> Er der ikke noget at med, at man skal ændre brugernavnet til "internet"
> i GPRS profilen på telefon? Jeg kan ikke helt huske det, men sidst jeg
> prøvede med min forhenværende IPAq/S/E T310 kørte det fin med GPRS 2-GO

Jeg fik det til at fungere, se tråden Internet på Palm lidt længere oppe
Kort fortalt så var den medfølgende konf-fil til min Palm sat op til
Sonofons GPRS data-abb, samt IR to LAN, scriptet kunne ihvertfald ikke
connecte ud over til min telefon, og denne meldte parameterfejl, jeg ændret
det til IR to Phone og tastet ind *98# som nummer, så kørte det.

--
/Bjørn