www.mobilvalg.dk
Fra : epsen

Dato : 18-01-04 17:23

Hej gruppe

Jeg har lavet en ny side om mobiltelefoner, som hedder www.mobilvalg.dk.

Kan man få lidt kritik på den?

Mvh Martin

Fra : Anders Skalsted - ww~

Dato : 18-01-04 17:34

"epsen" skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
>
> Kan man få lidt kritik på den?

jeps... du skrev den 16, og nu igen i dag !!! lad vær med det !!!

hvis du vil ha' bedømt din side....

så find en dertil beregnet side... dette er ikke til kritik af sider !

--
MVH

Anders Skalsted - Din Unlocker
www.dinunlocker.dk

Fra : Toki Lee

Dato : 19-01-04 12:01

"Anders Skalsted - www.dinunlocker.dk" <anders.p@m.dinunlocker.dk> wrote:

> jeps... du skrev den 16, og nu igen i dag !!! lad vær med det !!!
>
> hvis du vil ha' bedømt din side....
>
> så find en dertil beregnet side... dette er ikke til kritik af sider !

Nåh nu kan jeg se, at du har tid til at kommentere andres indlæg, så LAD
lige VÆRE med at sige: "JEG HAR SÅ MANGE TING AT LAVE PT.." og gør det som
du har lovet mig!

Hilsener,
Toki

Fra : Christian Catu

Dato : 21-01-04 19:30

On Mon, 19 Jan 2004 12:01:23 +0100, Toki Lee wrote:

> [...]
> lige VÆRE med at sige: "JEG HAR SÅ MANGE TING AT LAVE PT.." og gør det som

Sådan! Så kan han fandeme lære det!

Fra : Fischer

Dato : 18-01-04 17:48

> Kan man få lidt kritik på den?

Ialt 5 Motorola telefoner fra 1999 - nu.
Jeg tror de har lavet et par modeller mere.

*Fischer

Fra : epsen

Dato : 18-01-04 18:06

Fischer wrote:

> Ialt 5 Motorola telefoner fra 1999 - nu.
> Jeg tror de har lavet et par modeller mere.

Ja, det er skidt. De må komme øverst på listen af tilføjelser af telefoner.

Mvh Martin

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 18-01-04 18:31

epsen skrev :
> Hej gruppe
>
> Jeg har lavet en ny side om mobiltelefoner, som hedder www.mobilvalg.dk.
>
> Kan man få lidt kritik på den?
>
> Mvh Martin

God side for mig som kikker efter ny telefon. Specifikationerne fx på
kameras opløsning er svære at finde så det er fint at du har dem. Undre mig
at t610 kun er i 352 x 288 men du har jo nok ret.
Det jeg gerne ville have med var brugernes kommentarer - hvor god er lyden,
hvor længe holder batteriet på en opladning og ialt (mit sidste holdt et
halv år og andre bruger erfaringer.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp