Har du Sonofon - FÅ SMS om E-mail!
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 18-01-04 14:04

Hej NG!
For ikke så længe siden ringede en sød sono-tøs til mig og spurgte om det
gik godt med tlf. og abbonnemet! Det kunne jeg kun svare ja til - Bortset
fra at jeg stadigvæk var træt af ikke at kunne få videresendt mails til
mobilen som sms.

Så sagde tøsen sgu at det kunne sagtens lade sig gøre! Hun lavede et gratis
Sonofon Internet abbonnement til mig, hvor der følger en mailadresse med, og
man må gerne få videresendt mails fra denne konto til telefonen! Så nu har
jeg sat mine e-mail konti til at videresende til denne konto, og de bliver
så igen videresendt til min mobil! Fungerer UPÅKLAGELIGT!

Eneste lille minus er, at man lige skal tæmme Sonofon mailboksen en gang i
mellem, men det tager jo kun et minut eller mindre!

Så Sonofonkunder - Here you go! - Ganske gratis! Tænkt at jeg ikke vidste
det noget før!

Mvh
Lasse Rønlev

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-04 14:28

> [...]
>
> Eneste lille minus er, at man lige skal tæmme Sonofon mailboksen en gang i
> mellem, men det tager jo kun et minut eller mindre!

Det har været muligt i lang tid - ganske almindeligt Internet-abonnement :).
Der bliver bare ikke reklameret med det, da det ikke er det SONOFONs
Internet-abonnement er tiltænkt - at du har sådan et abonnement skaber jo i
og for sig en "fiktiv" abonnement, da du ikke bruger abonnementet til
noget - kun selve email-adressen der følger med. Derfor bliver det ikke
postuleret overalt, men f.eks. tilbudt via servicetjek (som det opkald du
har modtaget fra SONOFON kaldes). SONOFON er begyndt at foretage servicetjek
på alle deres kunder (tager dog noget tid med så mange kunder), for
simpelthen at yde en høj service, så kunden ikke vælger at skifte selskab.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Fischer

Dato : 18-01-04 14:37

> Så Sonofonkunder - Here you go! - Ganske gratis!
> Tænkt at jeg ikke vidste det noget før!

Sådan kan det gå.

Alle kan, uanset teleselskab, gå ind på www.myorange.dk og oprette en E-mail
adresse som man også kan få SMS alert på.
Ulempen er den samme - den skal tømmes en gang imellem.

*Fischer

Fra : Carina

Dato : 18-01-04 16:15

"Lasse Rønlev" <6x122859@tiscali.dk> wrote in message
> Hej NG!

/Snip om videresendelse af email som sms\

Kan også lade sig gøre via TDC Mobils Beskedrobot Også uden et fiktivt
i-net abn, og ingen mailbokse der skal tømmes. Det har det iøvrigt kunnet i
en del år

VH
..Carina

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 18-01-04 18:44

uha uha... Jeg er åbenbart håbløst bagud...

Har bare ikke - modsat tdc og orange - set andre skrive om det her i ng...

Lasse out...

Fra : johnny pedersen

Dato : 19-01-04 10:08

"Lasse Rønlev" <6x122859@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

Det er billigt når man skal smse og sidder ved en puter så kan man blot
sende en mail, vi bruger det meget hjemme hos os og nyder de 20 øre der
spares pr gang

Hilsen

Johnny