SMS-sender boks
Fra : Lars Lautrup

Dato : 16-01-04 21:15

Hej

Jeg har på et tidspunkt set en boks, som i virkeligheden er en telefon uden
display og tastatur.
Man sætter et SIM-kort i og tilslutter den serielporten - og bruger den til
at sende SMS'er med.

Nu kan jeg ikke finde oplysninger om sådan en boks nogen steder! Kan nogen
hjælpe?

Lars Lautrup (Fjern '-nowhere-' fra adresse ved svar)
www.geocaching.dk : Geocaching - en spændende sport for hele familien

Fra : SMS4ALL

Dato : 17-01-04 20:54

Det er typisk et GSM modem, f.eks. Siemens eller Wavecom har dem. Prøv
at se på www.suresms.com - her er der også software til, så det er
nemt at komme igang med at sende SMSer.

Fra : Steen Madsen

Dato : 20-01-04 00:04

Ericsson har lavet dem på et tidspunkt-- bruges meget i Alarm + GPS
overvågning-- så vidt jeg husker hed deres model vist noget med P100--

idag købes en SMS server til omkring 2500 hvis det var det der var ønsket