Hvad kræver det at spille generals?
Fra : Martin Hansen

Dato : 07-02-04 19:06

Ok, har en P4 3mhz, med asus radeon 9600xp...

Så tænkte jeg at nu skulle der spilles C&C Generals.. men nææ nej, det
kører langsomt og hakker og hoster!

Hvad er der lige gang i? Er der nogen som har et bud?

Fra : Jan Vagle

Dato : 07-02-04 19:13

Martin Hansen wrote:

> Ok, har en P4 3mhz, med asus radeon 9600xp...
>
> Så tænkte jeg at nu skulle der spilles C&C Generals.. men nææ nej, det
> kører langsomt og hakker og hoster!
>
> Hvad er der lige gang i? Er der nogen som har et bud?

Sæt oppløsning på 1024x768 og ikke vær for svær på grafikindstillingerne så
går det greit..

Sluk nå får all del antivirus & lort i baggrunden..

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Nico

Dato : 07-02-04 19:54

Hvor meget ram?

Når der er større battles kan det ikke garanteres at det flyder :)

Fra : Martin Hansen

Dato : 08-02-04 23:08

In article <4025344c$0$174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
emailxyznifo@tiscali.dk says...
> Hvor meget ram?

> Når der er større battles kan det ikke garanteres at det flyder :)

Jeg er godt klar over at de er nogle lamme amatører til at programmer,
men at når kan låse med en computer i 800x600 så burde de sgu begå
kollektivt selvmord.

Fra : Martin Hansen

Dato : 08-02-04 23:07

In article <c039oc$11cno9$1@ID-123423.news.uni-berlin.de>,
bonesREMOVE@broadpark.no says...

> Sæt oppløsning på 1024x768 og ikke vær for svær på grafikindstillingerne så
> går det greit..

Jeg kører 800x600 - al grafik er slået fra og der er få enheder på
skærmen - og det hakker vildt.

> Sluk nå får all del antivirus & lort i baggrunden..

Naturligvis er der intet af det.

Fra : Jan Vagle

Dato : 15-02-04 20:52

Martin Hansen wrote:
> [...]
> bonesREMOVE@broadpark.no says...

> Jeg kører 800x600 - al grafik er slået fra og der er få enheder på

Da er det noget alvorligt galt etsteds...

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 15-02-04 21:20

"Martin Hansen" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> bonesREMOVE@broadpark.no says...

> Jeg kører 800x600 - al grafik er slået fra og der er få enheder på

Jeg køre det på en p4 2400 mhz med 512 mb DDR og et Gf4-ti4200 grafikkort
det køre med 1024x768 med alle grafik options slået til, og det køre
perfekt, kun lige i de sidste missioner kan det finde på at hakke lidt.

Jeg tror du skal prøve at lege lidt med alt. drivere til dit gf kort. Jeg
ved godt det er et dum spørgsmål, men har du installeret nyeste directX ?

MVH

Morten