Opslidte dildoer til genbrug
Fra : Andropov

Dato : 07-02-04 13:28

Smider du den udslidte dildo i skraldespanden, overtræder du et
EU-direktiv

Af amgr - 7:35 - 6. feb. 2004

Er dildoen udslidt efter lang tids tro tjeneste, så returner den til
butikken, hvor du i sin tid købte den.

Smider du den bare i skraldespanden, overtræder du nemlig et
EU-direktiv.

Antallet af EU-regler og -reglementer overgår de flestes fantasi.
Blandt andet har EU regler for 250 apparater, der anvendes i private
husholdninger - fra køleskabe til selvspillende fødselsdagskort.
Ifølge reglerne må ingen af disse apparater smides ud, men skal
returneres til forhandleren med henblik på genbrug.

Det er bladet Sprout i EU-hovedstaden Bruxelles, der -efter at have
gransket reglerne - kan afsløre, at dildoer også er omfattet af
genbrugsforordningen.

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=237534

Fra : PerX ...

Dato : 07-02-04 14:11

In article <df29e838.0402070427.73ab8de@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...
> Er dildoen udslidt efter lang tids tro tjeneste, så returner den til
> butikken, hvor du i sin tid købte den.

Hvor de så kan smide den ud.

Fra : Jesper

Dato : 07-02-04 23:07

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

> In article <df29e838.0402070427.73ab8de@posting.google.com>,
> andropov@ofir.dk says...
>
> Hvor de så kan smide den ud.

I en dåse beregnet til formålet ;)
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Big dane

Dato : 08-02-04 01:23

hejsa

> I en dåse beregnet til formålet ;)

Hmmm det burde vel ikke være noget problem for dildoen. Den har vel prøvet
en dåse før? *ggg*

BD

Fra : Manse

Dato : 08-02-04 18:11

> Smider du den bare i skraldespanden, overtræder du nemlig et
> EU-direktiv.

Ja, -Og ????

Fra : mogens43

Dato : 09-02-04 01:03

Hvad fanden er det for et EU vi har.... Man skal i slet ikke aflevere
sine brugte dildo'er i butikken, det gider de da slet ikke at få sådanne
brugte intime genstande.... Fy for søren....

Og jeg ved allerede at hvis man forsøger at aflevere sine dildoer på
genbrugs stationen, så forlanger de at man lægger batterier for sig
( klart ) at man river indmaden ud så alle elektriske / dimser lægges
over til elartikler og dildoen matriale , jelly, latex eller ??? lægges
over til affald som skal specielt behandles....

Alt dette for man ikke butikkerne til......

Så den skal og må EU længere ud på landet med....

Bare lige et lille indlæg i denne gruppe...

Hilsen Mogens

http://www.kandu.dk/

Fra : Simon Nielsen

Dato : 10-02-04 16:45

> returneres til forhandleren med henblik på genbrug.

jep jep, dejligt at få en brugt dild) LOL

Mvh
Simon