"Guitar" i "Endelig fredag"
Fra : Nielsen

Dato : 07-02-04 13:59

Er der nogen der ved hvad det var for en "kæmpeguitar" fyren i baggrunden af
orkesteret stod med.

vh
Lisbeth

Fra : UsenetPolice

Dato : 07-02-04 18:28

Spørg Amin... Han var vist den eneste (sammen med dig) der ser de
udsendelser....

UP.

Fra : Nielsen

Dato : 07-02-04 23:07

"UsenetPolice" <jesperwagner@SLETstofanet.dk> wrote in message
> Spørg Amin... Han var vist den eneste (sammen med dig) der ser de
> udsendelser....
>
> UP.

Nu sagde jeg jo ikke noget om at jeg "ser" den udsendelse. Faktisk zappede
jeg lidt igennem mine programmer, men blev alligevel facsineret at dette
instrument. Og med et (trods alt) seertal over 1 million kunne det jo være
at der var en der kunne svare på mit spørgsmål

vh
Lisbeth

Fra : Anders B \(9000\)

Dato : 09-02-04 20:55

"Nielsen" <mobjerg@FJERNtdcadsl.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved hvad det var for en "kæmpeguitar" fyren i baggrunden
af
> orkesteret stod med.

Mener at der er tale om en bajo sexto - en seks-strenget bas i
guitar-format. Vist nok et standard-instrument i mexikansk musik.

But then again . . . what do I know?

Anders