ADVARSEL MOBILIX
Fra : Poul Larsen

Dato : 23-04-01 15:40

Har for 13 dage siden blevet konverteret fra Teledanmark til Moblix siden
har jeg hverken kunne modtage opkald fra min Telefon
og mit ASDL Virker heller ikke. Hver gang man ringer til dem så får man en
fin snak at det ser vores tekniker på så er det snart i orden.
Jeg har næsten ringet hver dag og nu er jeg træt af dem der sker simpel hen
ikke en skid.
Så må de bare sætte mig tilbage hvor jeg kom fra

--
Med Venlig Hilsen/ Best Regards
Poul Larsen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 23-04-01 15:42

"Poul Larsen" <plar@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Har for 13 dage siden blevet konverteret fra Teledanmark til Moblix

Indlægget passede fint i ris+ros, hvor nu også her?

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Manhatten

Dato : 23-04-01 18:21

"Poul Larsen" <plar@post4.tele.dk> wrote in
> [...]

> simpel hen ikke en skid.
> Så må de bare sætte mig tilbage hvor jeg kom fra

Lyder meget trist for dig. Prøv at skælde noget mere ud og forlang at det
kommer i orden samme dag og forlang i øvrigt kompensation. Kan være det
hjælper. Det med at du ikke kan modtage opkald kan du formentligt ikke
bebrejde mobilix.

Jeg kan PT heller ikke modtage opkald efter min konvertering til mobilix
men det skyldes at mit nummer i sin tid ikke er registreret i en eller
anden central database der fortæller hvor numrene hører til. Det burde
TeleDK have gjort for flere år siden for mit vedkommende. Så da de slettede
mig af deres database kunne jeg ikke længere modtage opkald.

/Manhatten

Fra : Thomas

Dato : 23-04-01 21:22

Jeg fik mit idag og jeg kan kun sige at det holder 100%
ping i spil som unreal er 40 så det er jo ok.
Mvh Thomas

Fra : Mobilix

Dato : 23-04-01 21:25

Jeg har også endelig fået min ADSL forbindelse incl. tlf, og det kører som
en drøm.

Men ja, Mobilix er noget sløve i betræket!!

Christian

Fra : Lars Overgaard

Dato : 24-04-01 08:59

"Mobilix" <chaos.rules@wanadoo.dk> wrote in message
> Jeg har også endelig fået min ADSL forbindelse incl. tlf, og det kører som
> en drøm.
>
> Men ja, Mobilix er noget sløve i betræket!!
>
> Christian

Christian, hvorfor er det nu lige, at du kalder dig Mobilix?

/Lars

Fra : Chaos

Dato : 24-04-01 12:03

Ups.

Fra : Poul Larsen

Dato : 24-04-01 19:54

Mit virke ikke i nu Bare de kunne få lavet telefonen så man kan modtage
opkald
Men der sker ikke ret meget,
Sikken noget møg.
Poul