Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
freeware???
Fra : Ruben

Dato : 07-02-04 23:14

Hej NG

Jeg efterlyste på et tidspunkt et freeware billedbehandlingsprogram som var
lidt "prof" og havde mange af de samme funktioner som photoshop. Jeg fik
anbefalet Gimp (fra www.gimp.org) som jeg er meget tilfred med.

Mit spørgsmål er, om nogen skulle kende til et freeware InDesign lignende
program??

Jeg har også postet i dk.edb.grafik, men tager alligevel chancen her også,
for jeg kunne virkelig godt tænke mig et lignende program - hvis det skulle
eksistere...

Håber nogen kan hjælpe

/Ruben

Fra : Peter Schrøder

Dato : 08-02-04 00:09

"Ruben" skrev
> Mit spørgsmål er, om nogen skulle kende til et freeware InDesign lignende
> program??

Pageplus5 er et gratis dtp program
http://www.freeserifsoftware.com/serif/pp/pp5/index.asp
Du skal bare registrere dig.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
Replace AT with @ to reply

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 08-02-04 12:32

On 2004-02-07, Peter Schrøder <petersch@vip.cybercity.invalid> wrote:

> "Ruben" skrev
>
> Pageplus5 er et gratis dtp program
> http://www.freeserifsoftware.com/serif/pp/pp5/index.asp
> Du skal bare registrere dig.

Hvad er ulempen ? Spam ?

Fra : Peter Schrøder

Dato : 08-02-04 16:11

"Povl H. Pedersen" skrev
> Hvad er ulempen ? Spam ?

Egentlig ikke. De sender bare serienummeret på mailen.
Så får man tilbud om forskellige opdateringer etc.
Det sker dog så sjældent at jeg ikke vil kalde det spam.
Hvis man gerne vil slippe helt kan man jo bare oprette en
Hotmail smid-væk konto.
Jeg bruger selv jævnligt Photoplus 5,5 som er relativt
godt billedbehandlingsprogram. Ikke som Photoshop
naturligvis, men til prisen....

Fra : Anders Pedersen

Dato : 08-02-04 10:22

Ruben wrote in message <4025633d$0$24863$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...
>Hej NG
>

>Mit spørgsmål er, om nogen skulle kende til et freeware InDesign lignende
>program??

zoner draw 3
http://www.freewarefiles.com/programs.php?ProgramID=1024&categoryid=3&subcat
egoryid=36
har aldrig prøvet det

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen

Fra : Ruben

Dato : 08-02-04 20:48

Mange tak for hjælpen. Det ser helt klart ud til at være noget jeg kan
bruge...

/Ruben