Lydløs luftpumpe ?
Fra : Lars Stigaard

Dato : 07-02-04 19:44

Hvilken mærke i luftpumpe jeg jeg købe ? den skal være lydløs og i
størrelsen ca 300 l/t

Har en rema 301 nu og damn den er træls at være i stue med *g*

Fra : jnjonas

Dato : 07-02-04 22:36

Det har jeg på fornemmelsen at det ikke findes :0) En støjsvag måske.

Fra : Lars Stigaard

Dato : 08-02-04 14:00

Ja oki men så en god lydsvag luftpumpe så da :)
der er jo flere typer at vælge mellem, kan se den aqua-el laver at rimelig
billig, med det er der jo ikke meget ved hvis den larmer som langt ind i
**** nå den skal lave noget ..

Fra : Brichardi

Dato : 08-02-04 21:15

> Har en rema 301 nu og damn den er træls at være i stue med *g*

Jeg har lige købt sådan en til en akvarie-reol. Den larmer ikke synes jeg:

http://www.akvarieudstyr.dk/database/vis_produkter.asp?ProduktID=6462

Fra : Lars Stigaard

Dato : 08-02-04 22:08

tjooo nu var det jo 300 l/t og ikke 3000 l/t ...
men ellers et godt tilbud, må jeg nok sige :)