mål på fortelt
Fra : Alex Sørensen

Dato : 07-02-04 22:40

Jeg har et fortelt fra en gammel Sprite vogen jeg gerne vil sælge. Men hvis
man hverken kan huske målene på den gamle vogn, eller finde en mærkat med
mål på selve teltet, hvordan finder jeg så målene. Kan jeg måle direkte
langs kanten fek.s., og er det så målet fra ende til anden der tæller eller
hva ?
Håber der er nogen der kan hjælpe.

--
Alex Sørensen
alex@dragebix.dk

Fra : Per H

Dato : 07-02-04 23:47

On Sat, 7 Feb 2004 22:40:06 +0100, "Alex Sørensen" <alex@dragebix.dk>
skrev:

> [...]
>langs kanten fek.s., og er det så målet fra ende til anden der tæller eller

Kig ind på isabella hjemmeside, der er tegning om hvordan A målet
tages.

Vh Per

icq 8212837