Lyd i en Hi-Ace
Fra : Christian Poulsen

Dato : 07-02-04 23:36

Er der forresten nogle af jer som har sat en subkasse men en 12 tommer´s sub
og to 6x9 højtalere i lastrummet i en Hi-Ace ?

Kan man få noget lyd ind i kabinen ?

Christian Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-04 23:42

> Er der forresten nogle af jer som har sat en subkasse men en 12 tommer´s
sub
> og to 6x9 højtalere i lastrummet i en Hi-Ace ?
>
> Kan man få noget lyd ind i kabinen ?

hehe jeg har engang sat 2 stk 100 liters m. 18" bas højtalere ind i
lastrummet på min kassevogn. Er du svimmel hvor det lyder godt. Men det er
kun bassen som går igennem, diskanten skal du have i kabinen.....også hvis
du vil have stereo.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Christian Poulsen

Dato : 07-02-04 23:45

Dvs. at det ikke rigtigt kan betale sig at putte de 6x9 højtalere i eller ?

Man måske en kasse med 12 tommeren alene ?

CP

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-04 23:52

> Dvs. at det ikke rigtigt kan betale sig at putte de 6x9 højtalere i eller
?

Tja de er vel bedre end ingenting

> Man måske en kasse med 12 tommeren alene ?

Ja eller på en plade som 100% adskiller lastrummet fra chauffør kabinen, men
hvis det ikke er helt adskilt så mister man meget af bassen.

Vi havde meget glæde af mine højtalere da vi kørte motocross, så kunne jeg
spille hele ryttergården op

Fra : Leonard

Dato : 07-02-04 23:57

"Christian Poulsen" <c.p@bigfoot.com> wrote:

>Man måske en kasse med 12 tommeren alene ?

Du skal passe på at kassen ikke kan bruges til at sidde på, det er
nogle blevet knaldet på og skal betale afgift for at få bilen til at
være en personbil.
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : Christian Poulsen

Dato : 08-02-04 00:13

okay hvordan laver man så en kasse som de vil godtage ?

Man kan da bare sidde på gulvet bagi !?!?!?!

Fra : jan@stevns.net

Dato : 08-02-04 00:40

"Christian Poulsen" <c.p@bigfoot.com> skrev :

>okay hvordan laver man så en kasse som de vil godtage ?

Nu ved jeg jo hvad du laver, så hvorfor ikke camuflere dem som
værktøjskasser ?

Kryds lige fingre på tirsdag !

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Søren Christensen

Dato : 08-02-04 00:47

"Christian Poulsen" <c.p@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> okay hvordan laver man så en kasse som de vil godtage ?
>
> Man kan da bare sidde på gulvet bagi !?!?!?!

Man kan evt lave overfladen skrå så den ikke kan fungere som siddeplads...
Og gå endnu videre... Forsyne den med store søm eller et hønsenet tilsluttet
6000volt etc etc... Så vil told og skvat nok godtage den som noget der ikke
kan
siddes på. Man kan evt invitere dem til at sidde på den. Så kan man evt
forsyne den
ned 230volt fra den nærliggende stikkontakt... )

Venligst

Fra : ham

Dato : 08-02-04 09:42

"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:402578f4$0$27472$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> [...]
> forsyne den
> ned 230volt fra den nærliggende stikkontakt... )

Der må slet ikke være monteret højttalere i varerummet, en tidligere kolega
fik en bøde på 5000,- kr. for ikke at have afmonteret de org. højttalere der
sidder i hattehylde holderne i en Golf II der var indreg. på gule plader,
selv om de også sad der da bilen blev synet og fremvist for told og skat, så
pas på med det.

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-04 11:22

> [...]
> selv om de også sad der da bilen blev synet og fremvist for told og skat,

Min varebil skulle til syn hvert andet år og det var dengang hvor
bilinspektørene var små konger.........Jeg har ALDRIG får nogen anmærkning
(for lige dette), men de har kigget godt efter om de var ordentlig fastgjort
og det blev også afprøvet ved nogle vilde bremsestunt så noget værktøj fløj
ind i den ene bas og rev hul i den
Et varerum ER til at fragte "ting" i.