Mercedes Mekaniker
Fra : Jan

Dato : 07-02-04 14:27

Er der en mekaniker som bor i nærheden af Holbæk som i fritiden gå og
laver lidt bil?. Jeg mangler en god mekker som er dygtig til Mercedes
C220CDI. Jeg er "måske" lidt træt af det Mercedes værkstedet jeg
nomalt bruger..
Mit problem er at bilen ryster i bagenden når jeg køre ca. 140 km. Dæk
og fælge er afblanceret og ok..

Jan

Fra : hamselv

Dato : 07-02-04 14:52

Skift styrestængerne

--
VH
Flemming

Fra : Jan

Dato : 07-02-04 22:15

"hamselv" <FJERN_hamselv1@t-online.de> wrote in message news:<c02qhd$3f0$01$1@news.t-online.com>...
> Skift styrestængerne

Jamen,, Det føles som om at det kommer fra bagenden !! Her det noget
med styrestængerne at gører ?

Jan

Fra : hamselv

Dato : 08-02-04 00:35

Det kan det godt have

styrestængerne er dem der bestemmer retningen på baghjulene

Fra : Rene´

Dato : 07-02-04 21:49

prøv lige at bytte om på for og bagdæk se om det gør forskel, og tjek også
lige hardyskiverne på kadangen. men jeg tror det er dine dæk der er slidt
skæve måske.

Fra : Jan

Dato : 08-02-04 09:44

"Rene´" <virker@ikke.dk> wrote in message news:<XacVb.7081$NN7.6180@news.get2net.dk>...
> prøv lige at bytte om på for og bagdæk se om det gør forskel, og tjek også
> lige hardyskiverne på kadangen. men jeg tror det er dine dæk der er slidt
> skæve måske.

Det vil jeg prøve. Endnu engang tak.

Chippen er perferkt !!!
Mvh/Jan

Fra : Henry

Dato : 09-02-04 19:11

> Chippen er perferkt !!!
Chippen, hvilken chip er det du taler om? Fortæl fortæl.

Har selv en std. C220CDI

mvh
Henry

Fra : Jan

Dato : 10-02-04 21:30

"Henry" <henry@nomail.com> wrote in message news:<4027cd22$0$1600$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> Chippen, hvilken chip er det du taler om? Fortæl fortæl.
>
> Har selv en std. C220CDI
>
> mvh
> Henry

Jeg købte i julen en chip fra SanCo og den virker bare perfekt.. Jeg
køre længer på en liter diesel. Momentet i bilen er også blevet et
helt andet. Det er en helt anden bil på den posivtive måde..

Jeg kan kun anbefale SanCo..

Jan
Jan

Fra : Henry

Dato : 11-02-04 18:20

> [...]
> køre længer på en liter diesel. Momentet i bilen er også blevet et
> helt andet. Det er en helt anden bil på den posivtive måde..

Hey takker

mvh
Henry