OBS
Fra : Sniffer

Dato : 07-02-04 13:46

Der var engang hvor de viste en OBS-udsendelse i TV. Altså en slags nyttig
oplysningsprogram til folket.
Hvorfor ikke lave noget tilsvarende til de danske trafikanter. Det kunne
måske hjælpe med lidt oplysning, selvom jeg udmærket ved, at Danmark består
af ca. 5 millioner Kloge Åger, så var ideen måske alligevel ikke så tosset.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 07-02-04 14:02

On Sat, 7 Feb 2004 13:45:47 +0100, "Sniffer" <mepost@sol.dk> wrote:

Danmark består
>af ca. 5 millioner Kloge Åger, så var ideen måske alligevel ikke så tosset.

>--

Hvad mener du? Mig er der s'gu ikke nogen der kan lære noget. *lol*

Gi' mig gode råd? Jeg er DK's bedste bilist. Du kan få et par på
bladet! )

Sådan nogenlunde vil det komme til at lyde.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Sniffer

Dato : 19-02-04 21:50

Nej, mig er der sku' heller ikke nogen der kan hamle op med. Jeg er fucking
suveræn i trafikken, også med 200 km/t. Hverken Politiet eller Brian når mig
ikke til sokkeholderne. Punktum.

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-04 22:10

"Sniffer" <mepost@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fucking
> suveræn i trafikken, også med 200 km/t. Hverken Politiet eller Brian når

Det skal jeg huske når du ligger der og har brug for livreddende
førstehjælp...
Du ka jo selv det hele, så ka jeg jo roligt køre videre.
--
Med venlig hilsen :
John fra Ejstrupholm

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 19-02-04 22:11

Hej!

"John fra Ejstrupholm." wrote:

> Det skal jeg huske når du ligger der og har brug for livreddende
> førstehjælp...
> Du ka jo selv det hele, så ka jeg jo roligt køre videre.

Tror du han evt. kunne være ironisk? Måske pga. trådens tidl. indlæg? :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-04 22:17

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!

> Tror du han evt. kunne være ironisk? Måske pga. trådens tidl. indlæg? :)

Det håber jeg (jeg kan desværre ikke se hele tråden lige nu)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 19-02-04 22:36

Hej!

"John fra Ejstrupholm." wrote:

> "Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det håber jeg (jeg kan desværre ikke se hele tråden lige nu)

Stol på mig, det _er_ ironisk ment :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-04 22:51

> Stol på mig, det _er_ ironisk ment :)

Ok - det var da skønt at høre at han ikke var alvorsfuld
pudsigt - jeg kører på 3 servere og ingen af dem kan se længere tilbage i
tråden end til 21:50
(news.inet.tele.dk + sunsite.dk + news.tele.dk)
skrammel

--
Med venlig hilsen :
John fra Ejstrupholm.