MS Windows
briani 27239
Bærbar computer lukker først 2. gang
Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 07-02-04 23:25

Hej
med jer!
Jeg har et problem når jeg skal lukke min bærbare Amitech Freenote
4400.
Den lukker først når jeg har trykket på luk computer 2. gang jeg gør
det.
Kan I sige hvordan det kan være?

Venlig hilsen

Birgitte

Fra : Fynbo

Dato : 08-02-04 06:51

"Birgitte Elisabeth Stampe Jensen" <bir.jensen@mail.dk> skrev i en
meddelelse news:402565b9$0$27445$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Hej
> [...]
> 4400.
> Den lukker først når jeg har trykket på luk computer 2. gang jeg gør

Har du Adaware 6 installeret?
Jeg har og skal også lukke 2 gange..

Fynbo

Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 08-02-04 17:52

"Fynbo" <fynbo@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Har du Adaware 6 installeret?
> Jeg har og skal også lukke 2 gange..
>
> Fynbo

Hej Fynbo!
Nej det har jeg ikke. Har du da det siden du spørger mig. Og kan det
gøre det hvis man har den installeret?

Venlig hilsen

Birgitte

Fra : Fynbo

Dato : 08-02-04 18:33

"Birgitte Elisabeth Stampe Jensen" <bir.jensen@mail.dk> skrev i en
meddelelse news:40266948$0$27388$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Hej Fynbo!
> Nej det har jeg ikke. Har du da det siden du spørger mig. Og kan det
> gøre det hvis man har den installeret?
>

> Venlig hilsen
>
> Birgitte

Har den installeret og skal lukke 2 gange
eller afslutte Adaware inden jeg lukker ned

Fynbo