MS Windows
briani 27239
NT4 Opgavestyring
Fra : Petersen_Michael

Dato : 07-02-04 17:07

Jeg får en fejlmeddelelse, når jeg forsøger at oprette en opgave

"Den nye opgave er blevet oprettet, men den vil ikke blive kørt, da der
ikke er angivet nogen kontooplysninger..
Fejlen er
0x80041315:Tjenesten Opgavestyring kører ikke."

Kontooplysninger ?!? hvad er nu det, jeg er logget på som
administrator..

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Bertel Brander

Dato : 07-02-04 20:27

Petersen_Michael wrote:
> [...]
> Fejlen er
> 0x80041315:Tjenesten Opgavestyring kører ikke."
>
> Kontooplysninger ?!? hvad er nu det, jeg er logget på som

Jeg tror at det er tjenesten "Opgave Styring" du skal have startet,
jeg ved ikke hvordan man gør på NT, men det er sikkert under kontrol
panelet.

/b

Fra : Petersen_Michael

Dato : 08-02-04 11:07

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror at det er tjenesten "Opgave Styring" du skal have startet,
> jeg ved ikke hvordan man gør på NT, men det er sikkert under kontrol
> panelet.

Jeg tror også at det er Opgavestyring jeg skal have startet, den
ligger ikke i kontrol panelet (gør den i øvrigt heller ikke i win98)

Det er ikke noget problem at oprette "Planlagte opgaver"
At få dem kørt er en anden sag :-/

Fra : Snuden

Dato : 08-02-04 19:00

On Sun, 8 Feb 2004 11:07:10 +0100, "Petersen_Michael"
<petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> wrote:

>"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg tror også at det er Opgavestyring jeg skal have startet, den
>ligger ikke i kontrol panelet (gør den i øvrigt heller ikke i win98)

Det er servicen Schedule der skal startes (mener også den hedder
schedule i den danske version men jeg kan tage fejl). Kig under
Tjenester i Kontrolpanelet.

--
Snuden

Fra : Petersen_Michael

Dato : 08-02-04 21:02

"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er servicen Schedule der skal startes (mener også den hedder
> schedule i den danske version men jeg kan tage fejl). Kig under
> Tjenester i Kontrolpanelet.

Jeps, Schedule er aktiv, men det hjælper ikke..

Jeg har i kontrolpanelet fundet "Serviceprogrammer" > "Schedule"
Schedule, er det eneste der ser relevant ud, Schedule er sat
til at starte automatisk op "Log på som Systemkonto tillad
serviceprogram at fungere interaktivt med skrivebord"
jeg prøvede også "Log på som denne konto - Administrator"

Jeg har forsøgt med kommando linie i stedet for GUI
kommandoen AT/ skal kunne tricket, men selv om
jeg har fundet kommandoen og også hjælpen AT/?
Har jeg ikke helt styr på at bruge den..