MS Windows
briani 27239
omformatere HD fra linux til FAT32
Fra : Petersen_Michael

Dato : 07-02-04 16:50

Hej, jeg kæmpede et stykke tid med at bygge en Linux box
men droppede ideen igen..

Nu står jeg så md en 45GB HD hvor der ligger en stor
Linuxpartition på, den vil jeg meget gerne have konverteret
til FAT32.

Jeg har forsøgt med win98 boot disk, og fdisk, ved et par
små HDer 1 og 4 GB var der ingen problemer med at
konvertere til FAT16 partitioner, men med den her disk er
det et fedt, om jeg forsøger med FAT 16, eller 32 den går kold..

Jeg prøvede også at boote fra en Linuxdiskette, men uden held
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Michael

Dato : 07-02-04 23:32

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:40250939$0$171$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
>
> Nu står jeg så md en 45GB HD hvor der ligger en stor
> Linuxpartition på, den vil jeg meget gerne have konverteret

Jeg benytter selv PQMagic (fra PowerQuest) til den slags.

Hilsen Michael