WiFi + notebook comp +alm netværk
Fra : Børge

Dato : 07-02-04 14:54

Jeg har et alm. kabelnetværk i huset.
Adsl går via en router og til 3 pc'ere og en Notebook computer og det
fungerer godt.
Nu skal jeg have en PDA, en IPAQ 4150 med WiFi.
Kan jeg bare sætte et WiFi PCMCIA kort (set i Elgiganten til 499,-) i min
notebook PC og via denne få adgang til netværket og Internettet ?

På forhånd tak.

Fra : Mads Bahrt

Dato : 07-02-04 15:24

Børge wrote:

> [...]
> Kan jeg bare sætte et WiFi PCMCIA kort (set i Elgiganten til 499,-) i min
> notebook PC og via denne få adgang til netværket og Internettet ?

Forstår jeg det således at du vil have din PDA på nettet gennem den
bærbare? Eller har du også tænkt dig at købe en trådløs router eller et
access point?
Under alle omstændigheder er 499 ca. det dobbelte af hvad du bør betale
for et trådløst PCMCIA netkort, da de normalt kan fås til 200-250 kr.

MVH
Mads

Fra : Børge

Dato : 09-02-04 17:33

"Mads Bahrt" <mads_bahrt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Under alle omstændigheder er 499 ca. det dobbelte af hvad du bør betale
> for et trådløst PCMCIA netkort, da de normalt kan fås til 200-250 kr.

Jeg vil have adgang til nettet gennem den bærbare, og vil gerne høre om det
kan lade sig gøre via et trådløst PCMCIA netkort.

Mvh
Børge

Fra : Uni Bull

Dato : 07-02-04 17:39

Børge wrote:
> Kan jeg bare sætte et WiFi PCMCIA kort (set i Elgiganten til 499,-) i
> min notebook PC og via denne få adgang til netværket og Internettet ?

Vælg internt WiFi-kort i et evt. ledigt miniPCI-slot.
--
Uni Bull
København K