/ Forside / Teknologi / Hardware / Mac / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mac
#NavnPoint
UlrikB 4810
kipros 1675
Klaudi 1010
myg 920
pifo 907
Stouenberg 838
molokyle 830
Bille1948 815
rotw 760
10  EXTERMINA.. 750
Søgninger
Fra : Mikael Kristiansen


Dato : 23-04-01 14:43

Én ting er at man ikke selv kan bestemme hvilken søgemaskine Internet
Explorer skal bruge, men er tvunget til Microsofts eget lort, det er
forretning, omend på kanten af almindelig moral, men der bevæger Bill sig
vel altid.

Men det kan da forhåbentlig ikke passe at man ikke selv kan bestemme hvilke
søgemaskiner Sherlock skal frekventerer. Jo, jeg har set at man kan vælge
til og fra blandt en lang række, men man kan ikke tilføje nye i denne række.

Det er naturligvis Google jeg mangler, denne eminente søgemaskine der stort
set hvergang finder lige det man mangler!!

Mvh
Mikael


 
 
Steen Villumsen (23-04-2001)
Kommentar
Fra : Steen Villumsen


Dato : 23-04-01 14:54

Mikael Kristiansen <leakim@get2net.dk> wrote:

> Én ting er at man ikke selv kan bestemme hvilken søgemaskine Internet
> Explorer skal bruge, men er tvunget til Microsofts eget lort, det er
> forretning, omend på kanten af almindelig moral, men der bevæger Bill sig
> vel altid.

Du er ikke tvunget til IE's søgemaskine, på
http://www.google.com/options/defaults.html#default kan du læse hvordan
Google bliver din standard-søgemaskine i IE.


>
> Men det kan da forhåbentlig ikke passe at man ikke selv kan bestemme hvilke
> søgemaskiner Sherlock skal frekventerer. Jo, jeg har set at man kan vælge
> til og fra blandt en lang række, men man kan ikke tilføje nye i denne række.

http://www.google.com/options/defaults.html#tricks findes der flere
muligheder for at få Google i Sherlock - download en af dem, smid den på
din lukkede systemmappe, og bingo! Google kan vælges i Sherlock.

>
> Det er naturligvis Google jeg mangler, denne eminente søgemaskine der stort
> set hvergang finder lige det man mangler!!

Hørt!


>
> Mvh
> Mikael

Håber det hjælper dig...


/Steen

Jakob Højer Kristens~ (23-04-2001)
Kommentar
Fra : Jakob Højer Kristens~


Dato : 23-04-01 20:08

Steen Villumsen <supersteen@mailme.dk> wrote:

> Du er ikke tvunget til IE's søgemaskine, på
> http://www.google.com/options/defaults.html#default kan du læse hvordan
> Google bliver din standard-søgemaskine i IE.

Er der nogen der har fået det her til at fungerer. Når jeg gør som
beskrevet sker der ikke rigtigt noget.

MVH

Jakob H K

Thomas Tvegaard (23-04-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Tvegaard


Dato : 23-04-01 20:32

Jakob Højer Kristensen <jaggehk@ofir.dk> wrote:

> Steen Villumsen <supersteen@mailme.dk> wrote:
>
> > Du er ikke tvunget til IE's søgemaskine, på
> > http://www.google.com/options/defaults.html#default kan du læse hvordan
> > Google bliver din standard-søgemaskine i IE.
>
> Er der nogen der har fået det her til at fungerer. Når jeg gør som
> beskrevet sker der ikke rigtigt noget.

Det er "registeringsdatabaseudsnit", som ændrer indstillingerne for IE
under Windows... Og det er jo noget lidt andet.

--
Med venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Thomas Tvegaard (23-04-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Tvegaard


Dato : 23-04-01 21:40

Thomas Tvegaard <tvegaard@mac.com> wrote:

> > Er der nogen der har fået det her til at fungerer. Når jeg gør som
> > beskrevet sker der ikke rigtigt noget.
>
> Det er "registeringsdatabaseudsnit", som ændrer indstillingerne for IE
> under Windows... Og det er jo noget lidt andet.

Men, med ResEdit kan du prøve følgende:

Åbn STR#1000 "Shared Strings" og rette

String 344 til: http://www.google.com/keyword/%s
så bruges Google ved "?" i adressefeltet
String 470 til: http://www.google.com/ie
så bruges Google i den indbyggede Search.

--
Med venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Mikael Kristiansen (24-04-2001)
Kommentar
Fra : Mikael Kristiansen


Dato : 24-04-01 10:30

Er ResEdit 2.1.3 virkelig den nyeste version?

MiK

> Fra: tvegaard@mac.com (Thomas Tvegaard)
> Organisation: get2net Internet Kunde
> Nyhedsgrupper: dk.edb.mac
> Dato: Mon, 23 Apr 2001 22:39:45 +0200
> Emne: Re: Søgninger
>
> Thomas Tvegaard <tvegaard@mac.com> wrote:
>
>>> Er der nogen der har fået det her til at fungerer. Når jeg gør som
>>> beskrevet sker der ikke rigtigt noget.
>>
>> Det er "registeringsdatabaseudsnit", som ændrer indstillingerne for IE
>> under Windows... Og det er jo noget lidt andet.
>
> Men, med ResEdit kan du prøve følgende:
>
> Åbn STR#1000 "Shared Strings" og rette
>
> String 344 til: http://www.google.com/keyword/%s
> så bruges Google ved "?" i adressefeltet
> String 470 til: http://www.google.com/ie
> så bruges Google i den indbyggede Search.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Thomas Tvegaard


Jakob Højer Kristens~ (24-04-2001)
Kommentar
Fra : Jakob Højer Kristens~


Dato : 24-04-01 22:36

Jeg har for første gang i mit liv prøvet res edit. Jeg må sige jeg føler
mig sgu som en nørd Det er da for fedt at man kan ændre sin browser
på den måde. Jeg er nysgerrig hvordan finder man (du) ud af i hvilke
filer der skal rettes. For mig ser det ret uoverskueligt ud. Er det
selve koden man får adgang til med resedit ? (det sidste bliver muligvis
for teknisk

Hygge

Jakob H K


Mikael Kristiansen (25-04-2001)
Kommentar
Fra : Mikael Kristiansen


Dato : 25-04-01 10:37

Det er sådan set selve koden du piller i! Det er derfor ikke for sjov at
grundregel nr. 1 når man arbejder med ResEdit er: Arbejd altid på en kopi!
Selv derefter er det en god idé at gemme den gamle fil et stykke tid, indtil
man er sikker på at man ikke har fået pillet i noget man ikke sgu ha pillet
i. Men så snart det er en kopi du leger med kan du jo bare klø på! En af de
fedeste ting er at du kan rette dine tastaturkommandoer til. Da jeg
alligevel var inde og pille efter Thomas anvisninger lavede jeg lige Gå Frem
og Gå Tilbage om til æble-9 og æble-8 (så de følger med paranteserne) da jeg
i hvert fald ikke har firkantede paranteser på mit tastatur (det må nok
kaldes en oversætter-brøler at Microsoft ikke har gjort det, men Peter siger
jo at dem må vi ikke kritisere fordi de er så flinke at give os programmet
helt gratis!!!).

En fed side at kigge på når du vil lege med ResEdit er www.ResExcellence.com
- her er MASSER af fede hacks!

Jeg har osse engang brugt ResEdit til at lave nogle iconer om; Finale
(nodeskrivning) havde i nogle ældre versioner en ide om at den eneste
forskel der skulle være på ikonet til en fil og til en skabelon var om siden
havde æseløre foroven eller forneden - det kunne jeg sgu ikke huske i
ho'det, så jeg gik ind og satte nogle flere sider bag ved skabelonen så den
lignede en blok lissom alle andre programmers skabeloner. Og sådan kan du
blive ved! Prøv at åbne en font (HUSK: EN KOPI AF EN FONT!!!!)...

Mvh
Mikael

> Fra: jaggehk@ofir.dk (Jakob Højer Kristensen)
> Organisation: SunSITE.dk - Supporting Opensource Software
> Nyhedsgrupper: dk.edb.mac
> Dato: Tue, 24 Apr 2001 23:36:06 +0200
> Emne: Re: Søgninger
>
> Jeg har for første gang i mit liv prøvet res edit. Jeg må sige jeg føler
> mig sgu som en nørd Det er da for fedt at man kan ændre sin browser
> på den måde. Jeg er nysgerrig hvordan finder man (du) ud af i hvilke
> filer der skal rettes. For mig ser det ret uoverskueligt ud. Er det
> selve koden man får adgang til med resedit ? (det sidste bliver muligvis
> for teknisk
>
> Hygge
>
> Jakob H K
>


Thomas Tvegaard (25-04-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Tvegaard


Dato : 25-04-01 18:57

Jakob Højer Kristensen <jaggehk@ofir.dk> wrote:

> Jeg har for første gang i mit liv prøvet res edit. Jeg må sige jeg føler
> mig sgu som en nørd Det er da for fedt at man kan ændre sin browser
> på den måde. Jeg er nysgerrig hvordan finder man (du) ud af i hvilke
> filer der skal rettes. For mig ser det ret uoverskueligt ud. Er det
> selve koden man får adgang til med resedit ? (det sidste bliver muligvis
> for teknisk

Google-hacket var lavet relativt hurtigt. Et kig på *.reg filen fra
Google og de tilsvarende registreringsnøgler i Windows 98 (tak Virtual
PC), og så en eftersøgning af lignende URLs i STR# ressourcerne i IE 5
(det mest logiske sted) og så et par ændringer...

--
Med venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Peter Gersmann (23-04-2001)
Kommentar
Fra : Peter Gersmann


Dato : 23-04-01 18:59

In article <B709FDFF.7088%leakim@get2net.dk>, Mikael Kristiansen
<leakim@get2net.dk> wrote:

> Én ting er at man ikke selv kan bestemme hvilken søgemaskine Internet
> Explorer skal bruge, men er tvunget til Microsofts eget lort, det er
> forretning, omend på kanten af almindelig moral, men der bevæger Bill sig
> vel altid.

Du får en gratis web-browser, men sviner firmaet til fordi den kommer
med en indbygget søgetjeneste - som du frit kan lade være med at bruge.

Stort!

Der er altså muligt at sige "Customize" men lige nu får jeg et påskeæg
op som viser sig at rumme Mozilla, der bliver smadret af et "e" - og jeg
kan vælge mellem "Find Yourself", "Find that special someone" og et par
andre... Microsoft har også humor

//Peter

Morten Reippuert Knu~ (23-04-2001)
Kommentar
Fra : Morten Reippuert Knu~


Dato : 23-04-01 20:34

Mikael Kristiansen <leakim@get2net.dk> wrote:

> Men det kan da forhåbentlig ikke passe at man ikke selv kan bestemme hvilke
> søgemaskiner Sherlock skal frekventerer. Jo, jeg har set at man kan vælge
> til og fra blandt en lang række, men man kan ikke tilføje nye i denne række.
>
> Det er naturligvis Google jeg mangler, denne eminente søgemaskine der stort
> set hvergang finder lige det man mangler!!

Appel bestemmer selvfølgelig hvilke plug-ins de vil lever med til deres
Sherlock program - De skal dog have tilladelse til dette fra ejermne af
søgemaskinerene, idet disse mister "hits" og dermed værdifulde indtægter
fra banner reklamerne.

Jeg mener at der findes en officiel sherlock plug-in hos Goggle og
ellers kan du kigge igennem disse web sider med plug-ins:

<http://www.apple-donuts.com/sherlocksearch/index.html>
<http://www.macineurope.com/sherlocksite>

Hvis du stadig er utilfreds kan du jo bare selv skrive en plug-in
forudsat at du har indblik i søgemaskinens syntaks.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg _er_ boligløs i København fra 1 april

Erik Richard Sørense~ (24-04-2001)
Kommentar
Fra : Erik Richard Sørense~


Dato : 24-04-01 01:52

Hej Mikael

Det lyder lidt underlig. Jeg har været nødt til at installere MSIE 5.02 til
testbrug, og der har jeg da ingen problemer med at vælge Excite som
søgemaskine, - hverken Apple Excite, eller Excite Europe eller Excite Sweden. I
IE kan du da sætte din startside til den søgemaskine, du vil, ligesom man kan i
Netscape.

Nu bruger jeg faktisk aldrig Sherlock til andet end at søge på computeren med,
så jeg kender kun lidt til den, men der skal da være en plug-in i sherlock
mappen i systemmappen for at du kan tilføje den i listen. - Og hvis der ikke
findes en plug til omtalte Google, ja så kan du heller ikke bruge den direkte
fra Sherlock.

mvh. Erik Richard

Mikael Kristiansen wrote:

> Én ting er at man ikke selv kan bestemme hvilken søgemaskine Internet
> Explorer skal bruge, men er tvunget til Microsofts eget lort, det er
> forretning, omend på kanten af almindelig moral, men der bevæger Bill sig
> vel altid.
>
> Men det kan da forhåbentlig ikke passe at man ikke selv kan bestemme hvilke
> søgemaskiner Sherlock skal frekventerer. Jo, jeg har set at man kan vælge
> til og fra blandt en lang række, men man kan ikke tilføje nye i denne række.
>
> Det er naturligvis Google jeg mangler, denne eminente søgemaskine der stort
> set hvergang finder lige det man mangler!!

--
K.M.L. Denmark by Erik Richard Sørensen, Member of ADC
Edwin Rahrsvej 20.3.03, DK-8220 Brabrand, Denmark
Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962
Mobile phone: (+45) 4082 6109, E-mail: <kml.ers@mail1.stofanet.dk>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Software - For Theological Education - And For Physical Impaired
- Do it The Nisus Way - Nisus Writer, The Best Textprocessor in The World
- Nisus Email, A Revolution In Emailing - Visit: <http://www.nisus.com>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Mikael Kristiansen (24-04-2001)
Kommentar
Fra : Mikael Kristiansen


Dato : 24-04-01 10:10

Først, tak for alle reaktionerne, jeg må prøve noget af det...

Erik Richard, jeg har heller ikke problemer med at slå Excite til og fra,
den er jeg nu ligeglad med, det jeg savner er muligheden for at slå Google
til, men lad mig prøve nogle af de omtalte forslag...

Tak for "hacket" til Thomas, jeg må prøve om jeg kan finde en up-to-date
ResEdit, jeg har ikke pillet med den i mange år, - det er formodentlig ikke
den samme man bruger som i system 7...

Tak til Peter for den moralske opsang, som jeg desværre kun har skuldertræk
til overs for; jeg har jo lissom ikke noget valg, vel? Jeg kan jo ikke gå ud
og købe en browser hvor jeg selv kan bestemme alt. Jeg har opgivet at slås
med Netscape, og der er vel osse grænser for hvad man skal udsætte sine øjne
for? Jeg har IKKE tænkt mig at etablere et Bill Gates-alter i et hjørne er
stuen, simpelthen!

Men til dit konkrete ærinde: jeg HAR prøvet at customisere, det er da meget
fedt at man kan det når man nu kan vælge mellem ÉN tjeneste (MSN)...

Og så må jeg jo ikke glemme Steen der viste vejen... Og Jakob der
insisterede på at koble teori med praksis!!

Mvh
MiK



> Fra: Erik Richard Sørensen <kml.ers@mail1.stofanet.dk>
> Organisation: KML Denmark
> Svar til: kml.ers@mail1.stofanet.dk
> Nyhedsgrupper: dk.edb.mac
> Dato: Tue, 24 Apr 2001 01:51:57 +0100
> Emne: Re: Søgninger
>
> Hej Mikael
>
> Det lyder lidt underlig. Jeg har været nødt til at installere MSIE 5.02 til
> testbrug, og der har jeg da ingen problemer med at vælge Excite som
> søgemaskine, - hverken Apple Excite, eller Excite Europe eller Excite Sweden.
> I
> IE kan du da sætte din startside til den søgemaskine, du vil, ligesom man kan
> i
> Netscape.
>
> Nu bruger jeg faktisk aldrig Sherlock til andet end at søge på computeren med,
> så jeg kender kun lidt til den, men der skal da være en plug-in i sherlock
> mappen i systemmappen for at du kan tilføje den i listen. - Og hvis der ikke
> findes en plug til omtalte Google, ja så kan du heller ikke bruge den direkte
> fra Sherlock.
>
> mvh. Erik Richard
>
> Mikael Kristiansen wrote:
>
>> Én ting er at man ikke selv kan bestemme hvilken søgemaskine Internet
>> Explorer skal bruge, men er tvunget til Microsofts eget lort, det er
>> forretning, omend på kanten af almindelig moral, men der bevæger Bill sig
>> vel altid.
>>
>> Men det kan da forhåbentlig ikke passe at man ikke selv kan bestemme hvilke
>> søgemaskiner Sherlock skal frekventerer. Jo, jeg har set at man kan vælge
>> til og fra blandt en lang række, men man kan ikke tilføje nye i denne række.
>>
>> Det er naturligvis Google jeg mangler, denne eminente søgemaskine der stort
>> set hvergang finder lige det man mangler!!
>
> --
> K.M.L. Denmark by Erik Richard Sørensen, Member of ADC
> Edwin Rahrsvej 20.3.03, DK-8220 Brabrand, Denmark
> Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962
> Mobile phone: (+45) 4082 6109, E-mail: <kml.ers@mail1.stofanet.dk>
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> - Software - For Theological Education - And For Physical Impaired
> - Do it The Nisus Way - Nisus Writer, The Best Textprocessor in The World
> - Nisus Email, A Revolution In Emailing - Visit: <http://www.nisus.com>
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>
>


Jakob Bock (24-04-2001)
Kommentar
Fra : Jakob Bock


Dato : 24-04-01 12:21

> Er ResEdit 2.1.3 virkelig den nyeste version?

Ja.


Mvh
Jakob

Erik Richard Sørense~ (24-04-2001)
Kommentar
Fra : Erik Richard Sørense~


Dato : 24-04-01 16:23

Hej Jakob

Nej!

Der findes både en 3.0, en 3.0Deluxe og en 4.0, men der er ikke de store
forskelle i dem og i 2.1.3. - Og så er der nogle problemer med 3 og 4,
at de ikke kan have flere resourcer åbne samtidige.

Brug Resourcerer i stedet, den er væsentlig bedre, og den kan jo også
åbne nogle af de nyere kodesprog.

mvh. Erik Richard

Jakob Bock wrote:

> > Er ResEdit 2.1.3 virkelig den nyeste version?
>
> Ja.

--
K.M.L. Denmark by Erik Richard Sørensen, Member of ADC
Edwin Rahrsvej 20.3.03, DK-8220 Brabrand, Denmark
Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962
Mobile phone: (+45) 4082 6109, E-mail: <kml.ers@mail1.stofanet.dk>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Software - For Theological Education - And For Physical Impaired
- Do it The Nisus Way - Nisus Writer, The Best Textprocessor in The
World
- Nisus Email, A Revolution In Emailing - Visit: <http://www.nisus.com>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



thomas@dogbert.skjol~ (24-04-2001)
Kommentar
Fra : thomas@dogbert.skjol~


Dato : 24-04-01 17:58

Erik Richard Sørensen <kml.ers@mail1.stofanet.dk> writes:

> Brug Resourcerer i stedet, den er væsentlig bedre, og den kan jo også
> åbne nogle af de nyere kodesprog.

Og så koster den også kun nogle få tusinde kroner mod freeware
programmet ResEdit.

--
Thomas Bjorn Andersen - thomas@andersen-klanen.dk
+++ATH

Jakob Bock (24-04-2001)
Kommentar
Fra : Jakob Bock


Dato : 24-04-01 16:14

>> > Er ResEdit 2.1.3 virkelig den nyeste version?
>>
>> Ja.

> Der findes både en 3.0, en 3.0Deluxe og en 4.0, men der er ikke de store
> forskelle i dem og i 2.1.3. - Og så er der nogle problemer med 3 og 4,
> at de ikke kan have flere resourcer åbne samtidige.

Hvor har du fundet disse versioner, Erik? ResEdit 2.1.3 er den version man
kan hente på http://developer.apple.com/tools/, så jeg går stærkt ud fra at
det er den seneste version af programmet.

Mon ikke der med de versioner du henviser til er tale om uautoriserede
versioner fra tredieparts udviklere eller helt andre programmer?


Mvh
Jakob

Thomas Tvegaard (24-04-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Tvegaard


Dato : 24-04-01 19:47

Jakob Bock <jakobb@mail.tele.dk> wrote:

> >> > Er ResEdit 2.1.3 virkelig den nyeste version?
> >>
> >> Ja.
>
> > Der findes både en 3.0, en 3.0Deluxe og en 4.0, men der er ikke de store
> > forskelle i dem og i 2.1.3. - Og så er der nogle problemer med 3 og 4,
> > at de ikke kan have flere resourcer åbne samtidige.
>
> Hvor har du fundet disse versioner, Erik? ResEdit 2.1.3 er den version man
> kan hente på http://developer.apple.com/tools/, så jeg går stærkt ud fra at
> det er den seneste version af programmet.
>
> Mon ikke der med de versioner du henviser til er tale om uautoriserede
> versioner fra tredieparts udviklere eller helt andre programmer?

3.0 fandtes for nogle år siden i en beta fra Apple (dog ikke officielt
offentligt tilgængelig) og var nærmest ubrugelig, da kun få editorer var
implementeret, men var vist mest beregnet til nogle ressourcer, der
skulle se dagens lys sammen med Copland - og døde da også samtidigt med
denne. Alle de andre - 4.0 og "deluxe" - er typiske "Hotline-produkter"


--
Med venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Erik Richard Sørense~ (24-04-2001)
Kommentar
Fra : Erik Richard Sørense~


Dato : 24-04-01 22:10

Hej Jakob

Nej, de er såmænd gode nok, men de blev aldrig gjort færdige af Apple, så det
er reelt kun beta-versioner. Det betyder også, at Apple ikke supporterer dem,
- hvad de forresten også er holdt op med ved 2.1.3.

Jeg har begge - 3 og 4, - men jeg bruger dem aldrig, de er ikke færdige, og
det er tydeligt at se og især mærke, når man bruger dem. Jeg har fundet dem
på 'diverse' sider, hvor man kan finde hvad som helst.

En af fordelene ved fx. ver. 4 skulle være, at den ville være istand til at
arbejde med plug-ins, men for det første, så er der kun lavet meget få, og for
det andet, dem, der er lavet, virker ad pommern til, - og så er man alligevel
henvist til diverse 'løse' resourcer til RE, som også ligger rundt omkring, -
hvis man altså vil udnytte 4'erens muligheder, skal man selv implementere
disse resourcer.

Derimod skulle Resourcerer være noget bedre, - så den skal jeg til at kigge
lidt på med det første. - RE er jo trods alt gammel og ret begrænset i
kapacitet.

mvh. Erik Richard

Jakob Bock wrote:

> >> > Er ResEdit 2.1.3 virkelig den nyeste version?
> >>
> >> Ja.
>
> > Der findes både en 3.0, en 3.0Deluxe og en 4.0, men der er ikke de store
> > forskelle i dem og i 2.1.3. - Og så er der nogle problemer med 3 og 4,
> > at de ikke kan have flere resourcer åbne samtidige.
>
> Hvor har du fundet disse versioner, Erik? ResEdit 2.1.3 er den version man
> kan hente på http://developer.apple.com/tools/, så jeg går stærkt ud fra at
> det er den seneste version af programmet.
>
> Mon ikke der med de versioner du henviser til er tale om uautoriserede
> versioner fra tredieparts udviklere eller helt andre programmer?

--
K.M.L. Denmark by Erik Richard Sørensen, Member of ADC
Edwin Rahrsvej 20.3.03, DK-8220 Brabrand, Denmark
Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962
Mobile phone: (+45) 4082 6109, E-mail: <kml.ers@mail1.stofanet.dk>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Software - For Theological Education - And For Physical Impaired
- Do it The Nisus Way - Nisus Writer, The Best Textprocessor in The World
- Nisus Email, A Revolution In Emailing - Visit: <http://www.nisus.com>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177528
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408696
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste