Layers i fleksibelt layout
Fra : Ukendt

Dato : 07-02-04 20:25

Hejsa,

Jeg kan ikke lige huske, hvad man kalder det, når man har sat layout'et til
100%, altså at det tilpasser sig det åbnede vindues størrelse. Grafikken og
tabellerne følger fint med, men mine layers bliver stående. Det betyder, at
mit layout ikke passer til 800x600.

Kan det lade sig gøre, at få layers til at følge layout'et?

Mvh
Michael

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 08-02-04 01:25

"Michael Bas" <michaelbas - stofanet.dk> skrev i

Lad os se siden. Kom med et link

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Ukendt