Problemer med frams
Fra : Poul Erik Kristianse~

Dato : 07-02-04 18:35

Jeg er ved at oprette en side med rammer "venstre meny, top banner og
selve siden" og er næsten færdig, problemt er at siderne nu pludselig
kun vil åbne i et nyt helsidet vindue, og ikke i den tiltænkte ramme.
Hjælp hvad har jeg gjort galt, har prøvet næsten alt men det er ikke
lykkes mig at finde fejlen.

Mvh.
Polle

Fra : Morten

Dato : 24-02-04 18:44

"Poul Erik Kristiansen (slet CE1EI)" <alpe@CE1EImail.dk> skrev i en
meddelelse news:10761754390.968518475180037@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> kun vil åbne i et nyt helsidet vindue, og ikke i den tiltænkte ramme.
> Hjælp hvad har jeg gjort galt, har prøvet næsten alt men det er ikke

Prøv at tjekke linkets "target"
eks:

</a>

MVH