cokkies
Fra : Per H

Dato : 07-02-04 20:10

Der er nogle sider jeg ikke kan se fordi min browser ikke er
indstillet til cokkies. Hvor gør jeg det henne jeg har ikke haft
problemet før
bruger IE 6.0

Vh Per

icq 8212837

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 07-02-04 21:26

Per H <phbyg@privat.dk> wrote:
> Der er nogle sider jeg ikke kan se fordi min browser ikke er
> indstillet til cokkies. Hvor gør jeg det henne jeg har ikke haft
> problemet før
> bruger IE 6.0

Funktioner - Internetindstillinger - Beskyttelse af personlige
oplysninger.

Standard er "Mellem"

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Per H

Dato : 08-02-04 13:08

On Sat, 7 Feb 2004 21:25:54 +0100, "Soeren Nielsen"
<soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev:

>Funktioner - Internetindstillinger - Beskyttelse af personlige
>oplysninger.
>
>Standard er "Mellem"

hjalp ikke. får stadig at vide at min browser ikke supportserer
sessioncokkies.

Vh Per

icq 8212837