Kan man forhindre MSIE i at hoppe foran?
Fra : PerX ...

Dato : 07-02-04 18:48

Bemærk: Jeg taler ikke om popups og reklamer.
Bemærk: Jeg taler ikke om popups og reklamer.
Bemærk: Jeg taler ikke om popups og reklamer.

Men hvis man, som mig, har mange åbne sider i internet explorer og
sidder og læser noget, så kan en anden side som har været ved at loade
noget pludslig hoppe foran. Tweak XP har en setting som siger at
applikationerne skal blinke på taskbaren og ikke hoppe foran, men
selvfølgelig ignorer MSIE det og maser sig ind foran hver gang.

Nogen som har en ide til hvordan man får den til at holde op med det?

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 07-02-04 23:19

PerX ... skrev:

> Bemærk: Jeg taler ikke om popups og reklamer.
> Bemærk: Jeg taler ikke om popups og reklamer.
> Bemærk: Jeg taler ikke om popups og reklamer.

Det er bemærket - også første gang.

> Men hvis man, som mig, har mange åbne sider i internet
> explorer og sidder og læser noget, så kan en anden side som
> har været ved at loade noget pludslig hoppe foran.

Man kan sætte fokus på et vindue med javascript når dokumentet er
åbnet helt (onload). Det er muligvis det du oplever. Hvis du giver
et link til en side du har set fænomenet på, er det lettere at
hjælpe.

> Bemærk: Jeg taler ikke om popups og reklamer.

Bemærk - du behøver ikke at gentage en pointe seks gange.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 08-02-04 10:05

PerX ... wrote :

> [...]
> selvfølgelig ignorer MSIE det og maser sig ind foran hver gang.
>
> Nogen som har en ide til hvordan man får den til at holde op med det?

Ved at downloade Power Toys til XP, kan du specificere "Prevent windows fro
stealing focus". Måske kan det hjælpe dig.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk