Skærme
Fijala 3554
Viewsonic kontakt?
Fra : rane

Dato : 07-02-04 11:32

Hejsa,

ville egentlig bare høre om nogen af jer uheldige Viewsonic VP181
ejere (der stadig kører med DVI problemet) er blevet kontaktet af
Viewsonic eller Infocare her på det seneste?

Jeg spørger såmænd bare, fordi jeg endnu ikke har hørt noget fra dem -
og jeg har tilmed sendt Viewsonic et par emails her den sidste måneds
tid for at udbede mig om en status på deres problemløsning. Ingen svar
overhovedet.

Kunne være rart hvis alle som har dette problem lige ville svare i
denne tråd, så vi måske kunne få et overblik over hvor mange vi er med
problemet - og dermed måske kunne rette et samlet henvendelse til
Viewsonic. Det må da give mere end en enkelt persons henvendelse,
right?

mvh
René

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 08-02-04 23:19

"rane" <REMOVEme@darkREMOVEforest.dk> wrote in message

> [...]
> problemet - og dermed måske kunne rette et samlet henvendelse til
> Viewsonic. Det må da give mere end en enkelt persons henvendelse,

Jeg er blandt de uheldige.

God idé at lave én samlet henvendelse med alle de uheldige personers navne
under!

/Rolighed

Fra : Christian

Dato : 10-02-04 11:42

Davs,

> ville egentlig bare høre om nogen af jer uheldige Viewsonic VP181
> ejere (der stadig kører med DVI problemet) er blevet kontaktet af
> Viewsonic eller Infocare her på det seneste?

Jeg er desværre også blandt de uheldige, og jeg har indtil videre afvist
Infocares tilbud om at bytte min skærm til en anden af samme model af frygt
for blot at få en med samme fejl.

I dag ringede jeg til ViewSonic Denmark, og de kunne oplyse mig om, at
ViewSonic i høj grad er opmærksom på problemet, og at skærme produceret i
sept. 2003 og fremefter ikke skulle have fejlen.

Medarbejderen hos ViewSonic anbefalede mig derfor at kontakte Infocare og
bede om at få byttet min skærm til en der er produceret efter sept. 2003.

> [...]
> problemet - og dermed måske kunne rette et samlet henvendelse til
> Viewsonic. Det må da give mere end en enkelt persons henvendelse,

Jeg er med på at rette en samlet henvendelse til Infocare eller ViewSonic
såfremt det bliver nødvendigt.

Mvh. Christian Planck.

Fra : Spambox

Dato : 10-02-04 13:15

"Christian" <heyhey@dk.dk> wrote in message news:c0achg$99u$1@sunsite.dk...

> I dag ringede jeg til ViewSonic Denmark, og de kunne oplyse mig om, at
> ViewSonic i høj grad er opmærksom på problemet, og at skærme produceret i
> sept. 2003 og fremefter ikke skulle have fejlen.

Hmmm.... Det er lige før jeg er bange for at min skærm (MED problemet) er
produceret efter dette tidspunkt!?! Checker i aften!

Cheers
Rolighed

Fra : Flemming Joensson

Dato : 10-02-04 20:25

"Spambox" <spambox@free[remove]styler.dk> wrote in

> "Christian" <heyhey@dk.dk> wrote in message

> Hmmm.... Det er lige før jeg er bange for at min skærm (MED problemet)
> er produceret efter dette tidspunkt!?! Checker i aften!

Det vil jeg meget gerne høre hvis det er tilfældet. Er tæt på at bestille
en nu efter jeg har læst Christian's indlæg.

Mvh.
Flemming

Fra : Spambox

Dato : 12-02-04 08:24

"Flemming Joensson" <flemming@fjerndette.joensson.org> wrote in message

> Det vil jeg meget gerne høre hvis det er tilfældet. Er tæt på at bestille
> en nu efter jeg har læst Christian's indlæg.

Av... Jeg har helt glemt. Prøver at huske at checke det snarest! Sorry.

/Rolighed

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 13-02-04 09:02

"Spambox" <spambox@free[remove]styler.dk> wrote in message
> "Flemming Joensson" <flemming@fjerndette.joensson.org> wrote in message

> Av... Jeg har helt glemt. Prøver at huske at checke det snarest! Sorry.

Tyyyypisk... Min skærm er fra august!

/Rolighed