Et par spørgsmål
Fra : Lone Aage

Dato : 05-02-04 17:37

Dav jeg sidder og bliver helt gul og grøn af at iriterre mig. så jeg har et
par spørgsmål

1. Jeg sidder og soiller morrowind men kan man ikke få en pach så man kan
spille mulitiplayer. spillet er godt men meget træl at det ikke kan spille
mutiplayer.

2 jeg fandt det gamle spil Populous frem og ville til at spille det. jeg
installerede det og puttede cdrommen i. så poppede start menuen op og jeg
trykkede på play. Hvad sker der. ja menuen forsvinder i et øjeblik og popper
så op fra begyndelsen. Hvorfor det? Jeg har windows xp home. Kan det
hvikelig ikke køre på en ny computer? er det fordi den mangler programmet
dos?

3. Findes der en ny populous? eller noget der liner?

4. Evil islands? er der en ny på vej?

Mange tak Lars

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 05-02-04 18:01

Lone Aage wrote:

> [...]
> øjeblik og popper så op fra begyndelsen. Hvorfor det? Jeg har windows
> xp home. Kan det hvikelig ikke køre på en ny computer? er det fordi

Hvilken version af Populous?

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : eio

Dato : 06-02-04 13:09

> 1. Jeg sidder og soiller morrowind men kan man ikke få en pach så man kan
> spille mulitiplayer. spillet er godt men meget træl at det ikke kan spille
> mutiplayer.

Nej, Morrowind er kun et single player spil.

> 3. Findes der en ny populous? eller noget der liner?

Black and White minder meget om det og er noget nyere, det kører fint på
xp...

Fra : Jens Jensen

Dato : 06-02-04 14:43

"eio" <elephant@inorbit.com> skrev i en meddelelse
> Black and White minder meget om det og er noget nyere, det kører fint på
> xp...

øv øv øv - jeg kan ikke få Black & White til at køre under XP Pro. Det
lykkedes mig at starte op , og spille i 3-4 minutter. Så crachede den, og
har ikke kunnet starte op igen.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-02-04 15:12

Jens Jensen wrote:
> [...]
>
> øv øv øv - jeg kan ikke få Black & White til at køre under XP Pro. Det
> lykkedes mig at starte op , og spille i 3-4 minutter. Så crachede

Prøv at geninstallere spillet og patch det inden du starter det.

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : Arcana Dragon

Dato : 06-02-04 13:38

"Lone Aage" <aage@post11.tele.dk> wrote in

> 1. Jeg sidder og soiller morrowind men kan man ikke få en pach så man
> kan spille mulitiplayer. spillet er godt men meget træl at det ikke
> kan spille mutiplayer.

Nej. Det ville jo også kræve, at der var servere at spille multiplayer
på... Morrowind er og bliver et single player spil.

--
Arcana Dragon -==(UDIC)==-
d++e++N++T+++Om-KAWML!34567'!S'!8!9!u+uC+uF+++uG-u