Forslag til nyt spil
Fra : Kim Schroeder

Dato : 05-02-04 01:36

Har de sidste par år spillet EverQuest med stor fornøjelse.
Inden da spillede jeg Age of Empires (strategispil) og Silent Hunter (u-bådssimulator).

Er blevet lidt træt af EverQuest - og AoE og SH er ret tamme, når man
har vænnet sig til at kunne chatte med sine venner i EverQuest. Jeg har aldrig
dyrket multiplayer-delen af hverken AoE og SH, da det ikke siger mig noget.

Er der nogen, der har et forslag til et nyt spil, som jeg kunne kaste mig over -
et som har både en on-line community samt mulighed for også at lave
ting og sager på egen hånd, hvis man ikke lige er i det selskabelige hjørne eller
har tiden til at være i gruppe med andre.
Gerne et spil der kombinerer strategidelen fra AoE med on-line verdenen fra EverGuest,
men ellers er der frit slag.

Skyderier og vold interesserer mig ikke - det har vi nok af i virkeligheden,
så den form for spil er på forhånd udelukket.

Vil blive mægtigt glad for ethvert seriøst forslag.

mvh
Kim

Fra : Martin Thunø

Dato : 06-02-04 12:04

Hvad med Warcraft 3? I online delen er der mulighed for at få at vide om ens
venner eller dem som man spiller meget med er online og der er også en
chatfunktion. Et ret godt RTS spil efter min mening som kan give mange
timers underholdning.

Venlist
Martin