Mistænkt 2 udfører ulovlig handling
Fra : DJ_Adrian

Dato : 04-02-04 18:20

er der nogen der har svaret på hvorfor spillet mistænkt 2 udfører en ulovlig
handling når jeg prøver at starte det op?

--
Venlig hilsen,
DJ_Adrian

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-02-04 18:46

"DJ_Adrian" <spørg@efter.den> wrote in message
> [...]
ulovlig
> handling når jeg prøver at starte det op?

Prøv at køre det på en moderne PC med Windows XP istedet for på din
ZX81.

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : DJ_Adrian

Dato : 04-02-04 19:02

dumsmarte kommentarer frabedes, du kunne have spurgt om hvilket et system
jeg havde før du kommer med sådan en kommentar!, og ja, JEG KØRER WINDOWS
XP!

Venlig hilsen,
DJ_Adrian

Fra : Laziter [9440]

Dato : 04-02-04 19:17

"DJ_Adrian" <spørg@efter.den> skrev i en meddelelse
> dumsmarte kommentarer frabedes, du kunne have spurgt om hvilket et system
> jeg havde før du kommer med sådan en kommentar!, og ja, JEG KØRER WINDOWS
> XP!

Kan Mistænkt 2 virkeligt køre på en ZX81?? *GG*
Ej spøg til side..

Har du haft spillet til at køre før på din maskine?
Hvis ikke så prøv at opdatere alt hvad der kan opdateres inkl. spillet.
Der er en patch til spillet her:
http://www.funware.dk/htm_sider/support.htm

Mvh
Benjamin
laziter@NOSPAMgyxi.dk (fjern NOSPAM)

Fra : DJ_Adrian

Dato : 04-02-04 19:48

har prøvet at opdatere spillet....stadig det samme, har ikke haft spillet
til at køre før på min maskine, har lige modtaget den i dag..

Fra : Gerner

Dato : 04-02-04 22:45

On Wed, 4 Feb 2004 19:47:37 +0100, "DJ_Adrian" <spørg@efter.den> wrote in
dk.spil.computer:

>har prøvet at opdatere spillet....stadig det samme, har ikke haft spillet
>til at køre før på min maskine, har lige modtaget den i dag..

Ved ikke om det er samme problem jeg havde med mistænkt 1, men under starten af
spillet kom der nogle flashscreen e.lign. som jeg som sædvanligt til alle andre
spil, forsøgte at springe over ved at taste en musetast eller esc. Efter det
kunne spillet ikke køre. En afinstallation/geninstallering hjalp ikke da den
havde efterladt noget snavs i reg.basen som først måtte findes og fjernes.

>"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgyxi.dk> skrev i en meddelelse

>system
>WINDOWS

--
Gerner
717WU/3335hrs

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-02-04 21:50

DJ_Adrian wrote:
> dumsmarte kommentarer frabedes, du kunne have spurgt om hvilket et
> system jeg havde før du kommer med sådan en kommentar!, og ja, JEG
> [...]

JAMEN TILLYKKE MED DET, det er et godt og stabilt operativsystem!

Det mindste du kan gøre er da at poste hvilket hardware du har, lyd-
grafikdriver- og DirectX version...

Eller, hvis det skal forestille en gættekonkurrence, hvad så med nogle
præmier?!

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : DJ_Adrian

Dato : 04-02-04 23:14

DirectX 9.0b
Nvidia GeForce FX 5600 verison 52.16 af detonator driverne
Nvidia NForce Audio Processing Unit
512 mb ddr-ram
amd 2400 xp

Fra : Akalias

Dato : 04-02-04 22:38

"DJ_Adrian" <spørg@efter.den> skrev i en meddelelse
> er der nogen der har svaret på hvorfor spillet mistænkt 2 udfører en
ulovlig
> handling når jeg prøver at starte det op?

Nej, men du har vel så foretaget en civil anholdelse af spillet?

Fra : Jan Vagle

Dato : 05-02-04 23:13

DJ_Adrian wrote:
> er der nogen der har svaret på hvorfor spillet mistænkt 2 udfører en ulovlig
> handling når jeg prøver at starte det op?

Du er mistænkt og udfører noget ulovigt..

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : DJ_Adrian

Dato : 05-02-04 23:14

hvad fanden skal jeg bruge din kommentar til?, kan du ikke bare holde dine
irellevante kommentarer for dig selv?

Venlig hilsen,
DJ_Adrian

Fra : Jan Vagle

Dato : 07-02-04 19:14

DJ_Adrian wrote:

> hvad fanden skal jeg bruge din kommentar til?, kan du ikke bare holde dine
> irellevante kommentarer for dig selv?

Surmule.. :)

--
Jan Vagle