Søger Indiana Jones spil fra starten af 90~
Fra : Max

Dato : 04-02-04 14:50

Det var et adventure spil og ganske godt efter min mening, er her nogen som
har en anelse om hvor det kan findes?

Køb har også interesse.

På forhånd tak.

/Max

Fra : Peter C.

Dato : 04-02-04 15:02

"Max" <maxsesNOT@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det var et adventure spil og ganske godt efter min mening, er her nogen
som
> har en anelse om hvor det kan findes?

Jeg husker et Indiana Jones spil.....det fyldte enorme 1,9 Mb.....det var
gigastort i en tid hvor 2x 5.25" floppydrev var standarden, og kun de
vildeste nørder havde en harddisk på 20 Mb

Det handler om den film hvor han bl.a. flyver i luftskib

Jeg vil tro at spillet er så gammelt at det kan findes som Abandonware

MVH Peter C:\

Fra : Max

Dato : 04-02-04 15:07

> Jeg husker et Indiana Jones spil.....det fyldte enorme 1,9 Mb.....det var
> gigastort i en tid hvor 2x 5.25" floppydrev var standarden, og kun de
> vildeste nørder havde en harddisk på 20 Mb

Ja jeg havde det på en 3 1/4", meget hårdt pakket med arj De tider...de
tider ...

> Det handler om den film hvor han bl.a. flyver i luftskib

Nemmerlig

> Jeg vil tro at spillet er så gammelt at det kan findes som Abandonware

Hmmm...hvad betyder det?

/MAx

Fra : Peter C.

Dato : 04-02-04 15:11

> Hmmm...hvad betyder det?

At spillet er til fri og gratis download....helt lovligt
Producenten har "givet det fri"

MVH Peter C:\

Fra : Max

Dato : 04-02-04 15:15

> At spillet er til fri og gratis download....helt lovligt
> Producenten har "givet det fri"

Okay...har du så en anelse hvor man kigger efter sådan noget elller?

/Max

Fra : Peter C.

Dato : 04-02-04 15:17
Fra : Peter C.

Dato : 04-02-04 15:23

"Peter C." <pc@FJERNDETTEtping.dk> skrev i en meddelelse

http://free-game-downloads.mosw.com/abandonware/pc/arcade_action/games_i/indiana_jones_and_the_last_crusade_the_action_game.html

> Gad vide om det ikke er det her ?

OK...lige denher er så en betalingsdownload-ting....glem den igen

Prøv at søge på Google "Indiana Jones crusade abandonware"....så kommer der
lidt at vælge imellem.

MVH Peter C:\

Fra : René Lønstrup

Dato : 04-02-04 17:18

Peter C. wrote:
> Prøv at søge på Google "Indiana Jones crusade abandonware"....så
> kommer der lidt at vælge imellem.

Men vær lige opmærksom på at spillet blev lavet i både en adventure udgave
(som var godt) og en action udgave (knap så godt). Spillene har ikke meget
andet tilfælles end titlen og den bagvedliggende historie...

--
Mvh René Lønstrup
min web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-02-04 17:28

René Lønstrup wrote:

> [...]
> udgave (som var godt) og en action udgave (knap så godt). Spillene
> har ikke meget andet tilfælles end titlen og den bagvedliggende

Jeg kan huske den her stod i kælderen under Palads biograferne i
København:
http://www.system16.com/atari/hrdw_system1.html#ijtd

Kører perfekt i MAME.

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-02-04 16:49

Peter C. wrote:

> At spillet er til fri og gratis download....helt lovligt
> Producenten har "givet det fri"

Det passer ikke i de fleste tilfælde. Det er en myte.

http://www.abware.net/faq.php

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : Laziter [9440]

Dato : 04-02-04 17:05

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> Det passer ikke i de fleste tilfælde. Det er en myte.
>
> http://www.abware.net/faq.php

Jeg vil give Sune ret.
Lucas Games har IKKE og vil heller ikke frigive deres spil.

/Benjamin

Fra : Peter C:\\>

Dato : 04-02-04 20:54

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> Det passer ikke i de fleste tilfælde. Det er en myte.
>
> http://www.abware.net/faq.php

Hmmm.....og her gik jeg og troede at der fandtes små gratis glæder i
livet...

....men så lærte man da også noget idag.

MVH Peter C:\