Game Pad til Madden NFL 2004
Fra : Kristian Smedemark H~

Dato : 04-02-04 10:25

Er der nogen der kan anbefale mig en game pad der er god til Madden 04?
Logitech Dual Action anbefales i et review jeg har læst, men den er ikke på
lager i nogle af de butikker jeg har kikket på. Er der gode alternativer?

vh Kristian

Fra : Sandman

Dato : 04-02-04 10:53

"Kristian Smedemark Hasløv" <haslovfjerndette@rhk.dk> wrote in message
> [...]

> lager i nogle af de butikker jeg har kikket på. Er der gode alternativer?

-----------------------
Jeg begyndte selv at kigge på det du nævner i november 2003, jeg har ventet
indtil da og venter gerne lidt endnu......

Hvad med at bestille direkte hos logitech...??

S@ndman

Fra : Kristian Smedemark H~

Dato : 04-02-04 13:08

Det gjorde jeg så. Kostede 229 kroner plus fragt, og ankommer efter 4-7
arbejdsdage.

Fra : Sandman

Dato : 04-02-04 13:46

> Det gjorde jeg så. Kostede 229 kroner plus fragt, og ankommer efter 4-7
> arbejdsdage.

----------------
Kanon......jeg bestiller, men først i næste måned....:-//

Havde du ikke tænkt på at bestille direkte fra Logitech eller...??

Du må gerne poste når du modtager....

S@ndman

Fra : Martin Johansson

Dato : 04-02-04 20:27

"Kristian Smedemark Hasløv" <haslovfjerndette@rhk.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan anbefale mig en game pad der er god til Madden 04?
> Logitech Dual Action anbefales i et review jeg har læst, men den er ikke

> lager i nogle af de butikker jeg har kikket på. Er der gode alternativer?

Jeg bruger selv en Microsoft Sidewinder USB.
Den er ganske glimrende.
Dog kan den være svær at opdrive fordi M$ ikke laver gamepads, joysticks og
ret mere.

Fra : Frenjon

Dato : 05-02-04 12:17

Jeg kan anbefale en PS/2 DualShock controller!
Altså sammen med USB converter..
(http://www.mm-vision.dk/psx.asp?action=vis&varenr=195510&gruppe=ps2controll
er)
Det fungerer fint - playmaker funktioner virker helt som de skal..

Den kommer så bare til at stå som en USB controller, alle 12 knapper samt de
to analoge sticks virker :)

-Frenjon