Americas Army SF træningsproblmer!
Fra : Per

Dato : 03-02-04 13:31

Hey NG!

Jeg er i gang med speciel force (SF) træningen 2. del. og skal rykke frem
til objekt B.

Det er umuligt for mig at komme igennem- jeg tror efterhånden at jeg har
brugt 8 timer på samme objekt. Jeg går til højre i kløften efter broen.

Jeg bliver hele tide spottet i en smal kløft umiddelbart efter en græsbelagt
bakke på højre hånd hvor der også står en vagt.

Nogen forslag - eller er det i det hele taget ikke umage værd at blive SF
spiller.

Er der nogen der har en alternativ rute de kan anbefale.

Mvh. Per!

---
Denne mail er certificeret virusfri

Fra : niels larsen

Dato : 03-02-04 18:39

> [...]
> spiller.
>
> Er der nogen der har en alternativ rute de kan anbefale.

Det er rigtigt at gå til højre, når jeg siger gå mener jeg kravle meget af
vejen. Hvis du tager det med ro burde du kunne komme forbi ham.
Nu vil jeg ikke moppe dig men jeg fuldførte i et hug da jeg lærte at blive
toldmodig og ikke skynde mig.
Det vigtiste er at ta det med ro og kravle det meste af vejen, det er jo
ikke en 100 meter på tid lol.
Om det er umagen værd at blive SF. er en smagssag, for mig var det en
personlig tilfrestillelse af gennemføre al træningen.

Hilsen Niels ( fox dk)