Hvor finder man en spilleserver ??
Fra : michael

Dato : 02-02-04 14:29

Hej, jeg vil gerne finde et sted hvor jeg kan leje en spilleserver med
pladst til 18 spillere. Spillet som skal afvikles er wolfenstein med et mod
som hedder Wild West. Jeg har prøvet at kigge på boomtown men kunne
overhoved ikke finde ud af hvad de laver. På en amerikansk side fandt jeg et
firma hvor jeg nemt kunne finde de enkelte spil samt tilhørende priser og
bestilling. Findes der nogle europæiske spilleserver udbydere som er stabile
og billige ?

Venlig Hilsen
Michael

Fra : Kenneth