Monster Garage.
Fra : Søren ô¿ô

Dato : 01-02-04 21:55

Hej NG.

Jeg er nået til bil nr. 3, der hvor jeg skal bygge en bobbel som kan sejle.
Jeg mener selv at jeg er færdig, men der er et ? ud for NAVIGATION, hvordan
for jeg det fikset? Hvis jeg går videre dumper jeg.

--
Mvh. Søren.
Fjern NOSPAM ved mail.

Fra : Ivan G

Dato : 01-02-04 23:12

"Søren ô¿ô" <g15281@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
hvordan
> for jeg det fikset? Hvis jeg går videre dumper jeg.

Har selv bøvl med den bil. Men jeg kan ikke lave en udstødning?

Hvis du kigger under HOW TO og så "show video" (eller noget i den retning)
Så kan du se HELT nøjagtigt hvordan du skal samle bilen og hvilke dele du
skal bruge.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 02-02-04 22:32

"Ivan G" <nix@pille.du> skrev i en meddelelse news:bvjt12$jdk$1@news.net.uni-c.dk...
> Har selv bøvl med den bil. Men jeg kan ikke lave en udstødning?

Det kan man heller ikke. Det er en af de gratis ting som dukker
op på 7. dagen.

/Kenneth Iversen

Fra : Ivan G

Dato : 01-02-04 23:23

http://cgi.gamefaqs.com/boards/genmessage.asp?board=919418&topic=12360559

Fra : Casper Bang

Dato : 02-02-04 19:47

Har overvejet at købe det spil... er det noget værd synes i?

Fra : Ivan G

Dato : 02-02-04 22:58

"Casper Bang" <webmaster@secretsofwar_fjerndette_.net> skrev i en meddelelse
> Har overvejet at købe det spil... er det noget værd synes i?

Sjovt nok et par timer....

Men ALT for mange BUGS! Den går ned ustandseligt....og i følge foraet på
gamefaqs.com skal man ikke forvente at producenten gider gøre eget ved det.
Desværre.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 04-02-04 23:07

"Ivan G" <nix@pille.du> skrev i en meddelelse news:bvmgjc$eht$1@news.net.uni-c.dk...
> [...]
> gamefaqs.com skal man ikke forvente at producenten gider gøre eget ved det.

Mit går nu aldrig ned.
MHT patches skal der nok komme nogle. Invictus har altid prøvet
at rette fejl i deres spil At deres patches så sørger for at der kommer
andre fejl er så noget andet :)

/Kenneth Iversen

Fra : Ivan G

Dato : 04-02-04 23:55

> Mit går nu aldrig ned.
Så må jeg lige have lidt flere detaljer. På før omtalte gamefaqs.com er der
mange der brokker sig over at det går ned. Tror nok de alle sammen sidder
med XP. Gør du også det? Hvor langt er du kommet? De fleste nedbrud viste
sig først senere for mit vedkomne.

> MHT patches skal der nok komme nogle. Invictus har altid prøvet
> at rette fejl i deres spil At deres patches så sørger for at der kommer
> andre fejl er så noget andet :)
Kan man da håbe....Spillet er jo ganse underholdende...