Massively Multiplayer erfa
Fra : diablo de la velocid~

Dato : 01-02-04 21:35

Hej.

Jeg er lidt facineret af Massively Multiplayer og prøvet EverQuest et par
måneder tilbage, men syntes alligevel det er for dyrt.

Findes der Massively Multiplayer-spil som er gratis? Alternativt findes der
så nogle som er billigere end SoE's spil?

Fra : diablo de la velocid~

Dato : 01-02-04 21:38

"diablo de la velocidad" <no@way.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der Massively Multiplayer-spil som er gratis?

I øvrigt, så behøver spillet ikke være gratis, men bare man ikke skal betale
løbende licens på 15+ USD pr. md.

Fra : Frost

Dato : 01-02-04 21:55

"diablo de la velocidad" <no@way.dk> wrote in message

> "diablo de la velocidad" <no@way.dk> skrev i en meddelelse
>
> I øvrigt, så behøver spillet ikke være gratis, men bare man ikke skal
betale
> løbende licens på 15+ USD pr. md.

En ven nævnte kort dette MMORPG: http://www.fairyland.com.my
Jeg har ikke selv prøvet det, og skal derfor ikke kunne udtale mig om
kvaliteten, men det skulle angiveligvis være gratis at downloade og spille.
Ellers er der Project Entropia på http://www.project-entropia.com

Fra : Frost

Dato : 01-02-04 21:57

"Frost" <dsl13738@vip.cybercityNOSPAM.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har ikke selv prøvet det, og skal derfor ikke kunne udtale mig om
> kvaliteten, men det skulle angiveligvis være gratis at downloade og

Grr, fordømte Ctrl-Enter.... -_-
Anyway, jeg ville også nævne at PE er gratis at downloade og spille, MEN du
får ingen penge/udstyr at starte med. For at skaffe det må du enten
investere et beløb du selv vælger, som så konverteres til Project Entropia
Dollars i spillet, eller prøve at nasse på andre.

Fra : ea

Dato : 01-02-04 22:44

politiken har lavet en udmærket artikel om det

de gratis spil

Fra : Laziter [9440]

Dato : 01-02-04 23:02

"ea" <wuoshi@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> politiken har lavet en udmærket artikel om det

> de gratis spil

Her er også et udmærket link:

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/gameId/0

Der er links videre til både de kommercielle og de gratis spil.

Iøvrigt er www.mmorpg.com et udmærket "starthul" for de der interesserer sig
for denne spiltype

Mvh
Benjamin