"Silver"
Fra : Trolden

Dato : 31-01-04 20:25

Min søn ønsker sig brændende spillet "Silver", som nu efterhånden har nogle
år på bagen. For at gøre det hele lidt lettere når jeg nu skal igang med at
finde det, ville det være rart f. eks. at vide hvem der har produceret det
m.v. Så er der nogen der kan komme med nogle hjælpende oplysninger,
modtages disse med kyshånd.
På forhånd tak.

Hilsen Palle

Fra : Arcana Dragon

Dato : 31-01-04 21:55

"Trolden" <hua@tele2adsl.dk> wrote in

> har produceret det m.v. Så er der nogen der kan komme med nogle
> hjælpende oplysninger, modtages disse med kyshånd.

Det tog 3 sekunder at finde følgende link på Google:

http://www.planetdreamcast.com/games/database/727.shtml

- hvor der står at spillet er lavet af Infogrames.

--
Arcana Dragon -==(UDIC)==-
d++e++N++T+++Om-KAWML!34567'!S'!8!9!u+uC+uF+++uG-u

Fra : Trolden

Dato : 31-01-04 22:52

mange tak for det.
Ja hvis man ved hvad man skal søge efter så er det jo nemt nok.....

Jeg var også på Google under Silver, og fandt alt muligt andet..

mvh Palle

Fra : arc@na

Dato : 01-02-04 01:10

"Trolden" <hua@tele2adsl.dk> wrote in news:DrVSb.9654$YM1.6667
@news.get2net.dk:

> Ja hvis man ved hvad man skal søge efter så er det jo nemt nok.....

games +Silver

.... hehe ...

--
Quidquid latine dictum sit altum viditur
Med venlig hilsen

Fra : Sp@cey

Dato : 01-02-04 09:46

> Quidquid latine dictum sit altum viditur

hehe

"Vir sapit qui pauca loquitur."

--
Mvh Sp@cey

---

Fra : arc@na

Dato : 02-02-04 02:03

"Sp@cey" <Someone@microsoft.dk> wrote in news:401cbcb0$0$5809$ba624c82
@nntp01.dk.telia.net:

> "Vir sapit qui pauca loquitur."

Tunc tua res agitur cum proximum ardet! (Citat: Holberg, Per Degn)