undskyld hvis ot. Winuae ?
Fra : sniper_Nolight

Dato : 31-01-04 11:17

jeg har installeret dette crap, men opgivet at bruge det - men jeg er lidt i
tvivl om hvordan man bør afinstallere den - der var en installer, men ingen
uninstaller og den er heller ikke i tilføj/fjern programmer. Skal man slette
mappen eller hvad - er det nok, jeg vil jo helst have alle filer til det
prog væk.

på forhånd tak til jer emulator nørder
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Sune Storgaard

Dato : 31-01-04 13:35

sniper_Nolight mumbled his insignificant opinion in:
401b80aa$0$27419$edfadb0f@dread16.news.tele.dk

> [...]
> programmer. Skal man slette mappen eller hvad - er det nok, jeg vil
> jo helst have alle filer til det prog væk.

Jeg nægter ganske enkelt at hjælpe med at afinstallere winuae, tilgengæld
skal jeg glædeligt forsøge at hjælpe dig med at sætte den op :)
Jeg startede selv med denne http://aiab.emuunlim.com/ og var hurtigt i
gang..

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 31-01-04 14:46

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> programmer. Skal man slette mappen eller hvad - er det nok, jeg vil
> jo helst have alle filer til det prog væk.

Hvad snakker du om, WinUAE er fantastisk!

Skal jeg ikke hellere hjælpe med at få det til at fungere...

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 31-01-04 20:34

> Hvad snakker du om, WinUAE er fantastisk!

jeg må indrømme det mest var for en besøgende vens skyld vi prøvede - rent
faktisk har det ikke min store interesse - så min udtalelse om at det er
noget crap er måske lige stærk nok når jeg ikke rigtigt kender til det -
sorry

> Skal jeg ikke hellere hjælpe med at få det til at fungere...

jeg vil nu helst bare have det væk, jeg regner egentlig med blot at fjerne
installationsmappen, men hvis der er andre filer der skal væk for at fjerne
det helt, må i da meget gerne hjælpe med det - jeg har som sagt ledt efter
en uninstall uden held (plejer der at være når man installerer med exe fil
synes jeg - mere hvis det er zip man udpakker i en mappe det plejer at være
nok at fjerne mappen med indhold) - jeg bruger en gameboy emulator til min
søn og det er vist nok på dennne her pc - ellers tak til jer der tilbyder
hjælp

Fra : René Lønstrup

Dato : 31-01-04 21:58

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> man installerer med exe fil synes jeg - mere hvis det er zip man
> udpakker i en mappe det plejer at være nok at fjerne mappen med

Jeg har ikke prøvet at afinstallere programmet (er nemlig selv rigtig glad
for det ;) ), men da det kan downloades i både en .exe og en .zip udgave,
vil jeg næsten tro at .exe-filen bare en selvudpakkende .zip-fil (en slags
"for dummies" udgave om man vil ;) ) - så jeg ville mene at det burde være
nok bare at slette mappen, hvis du er helt sikker på at du vil af med det

--
Mvh René Lønstrup
min web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : sniper_Nolight

Dato : 01-02-04 15:26

> [...]
> nok bare at slette mappen, hvis du er helt sikker på at du vil af med det

tja det skulle da lige for at game en gang panza kickboxing - men ejg har
ikke rigtigt lysten til at rode med det - jeg prøver at slette mappen - det
sker der nok ikke det store ved - tak skal du have

Fra : Sune Storgaard

Dato : 31-01-04 21:22

Sune Mika Salminen mumbled his insignificant opinion in:
bvgb35$tqo$1@news.cybercity.dk

> Skal jeg ikke hellere hjælpe med at få det til at fungere...

Jeg aner i mønster i at hedde Sune og være villig til at hjælpe med WinUAE?
:)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 31-01-04 21:44

> Jeg aner i mønster i at hedde Sune og være villig til at hjælpe med
WinUAE?
> :)

LOL - så hjælp!

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 01-02-04 18:53

Sune Storgaard wrote:
> Sune Mika Salminen mumbled his insignificant opinion in:
> bvgb35$tqo$1@news.cybercity.dk

> Jeg aner i mønster i at hedde Sune og være villig til at hjælpe med
> WinUAE? :)

heh

)

-Sune