Nogen som husker snebold kamps spil?
Fra : Jean Husted

Dato : 30-01-04 16:39

hey Ng

Fandt engang et spil på nettet hvor man skulle kaste med snebolde efter 3
som så blir flere og flerer mega sjovt, men har kommet til at slette det, nu
kan jeg så ik finde det igen..doh.... nogen som kender det? har det?

/AFM

Fra : Devast8or

Dato : 30-01-04 18:09

Jean Husted wrote:
> [...]
> efter 3 som så blir flere og flerer mega sjovt, men har kommet til at
> slette det, nu kan jeg så ik finde det igen..doh.... nogen som kender

Jeg er ved at uppe det til dk.binaer under subject "Kids Snowball Fight"

Devast8or

Fra : Jean Husted

Dato : 31-01-04 15:44

Hey Devast8or

jeg kan ikke se dit indlæg i DK.binaer
vil du maile mig det på:

jean@leszkowicz.com

tak!!

Jean

Fra : Devast8or

Dato : 31-01-04 17:02

Jean Husted wrote:
> Hey Devast8or
>
> jeg kan ikke se dit indlæg i DK.binaer
> vil du maile mig det på:
>
> jean@leszkowicz.com
>
> tak!!
>
> Jean

Jada, det er på vej :)

Devast8or

Fra : Moebious

Dato : 30-01-04 22:41

jeg får en fejlen : "This program requires at least 3MB of free virtual
memory to run."
når jeg prøver at starter snebold spillet...
hvem ved hva' der skal gøres ved det ?

Fra : Martin Petersen

Dato : 30-01-04 22:51

Moebious (moebious@stofanet.dk) skrev følgende:
> jeg får en fejlen : "This program requires at least 3MB of free
> virtual memory to run."
> når jeg prøver at starter snebold spillet...
> hvem ved hva' der skal gøres ved det ?

Har du fjernet windows' swapfil?

- Martin

Fra : Moebious