Crack til Ravenshield
Fra : Thomas Hjort

Dato : 30-01-04 14:55

Nogen der kender et sted hvor man kan hente en crack der gør at man ryger
direkte til multiplayer i stedet for at skulle igennem alle disse
irriterende trin?

Mvh Thomas

Fra : Ivan G

Dato : 30-01-04 15:05

"Thomas Hjort" <hjort@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kender et sted hvor man kan hente en crack der gør at man ryger
> direkte til multiplayer i stedet for at skulle igennem alle disse
> irriterende trin?

Hold da op! Endeligt en der spørger om noget der ville være relevant i
alt.dk.warez......og så spørges der i spil-gruppen!

www.astalavista.com kan nok levere de cracks du skal bruge.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 30-01-04 15:15

"Ivan G" <nix@pille.du> skrev i en meddelelse

> "Thomas Hjort" <hjort@anarki.dk> skrev i en meddelelse
>

> Hold da op! Endeligt en der spørger om noget der ville være relevant i
> alt.dk.warez......og så spørges der i spil-gruppen!

Ehh, hvorfor er det warez at spørge efter en crack der tager dig til
multiplayer i stedet for at man skal igennem escape-escape-multiplayer for
at launche dit spil? Jeg har købt og betalt mit spil og har spillet rvs
siden det udkom.

d-painkiller->http://makeashorterlink.com/?R47C22E37

Fra : arc@na

Dato : 31-01-04 21:49

"Thomas Hjort" <hjort@anarki.dk> wrote in

> [...]
> multiplayer i stedet for at man skal igennem escape-escape-multiplayer
> for at launche dit spil? Jeg har købt og betalt mit spil og har

Vi har dine koordinater - den sorte helikopter er på vej! ))))

--
Quidquid latine dictum sit altum viditur
Med venlig hilsen

Fra : Thomas Hjort

Dato : 31-01-04 23:50

"arc@na" <this@ress.is.invalid.com> skrev i en meddelelse
> "Thomas Hjort" <hjort@anarki.dk> wrote in

> Vi har dine koordinater - den sorte helikopter er på vej! ))))

lol

Fra : Thomas Hjort

Dato : 01-02-04 00:00

"arc@na" <this@ress.is.invalid.com> skrev i en meddelelse
> "Thomas Hjort" <hjort@anarki.dk> wrote in

> Vi har dine koordinater - den sorte helikopter er på vej! ))))

BTW:
http://www.thecia.net/users/stewarte/apachehits.mpg

Mvh Thomas

Fra : arc@na

Dato : 01-02-04 01:12

"Thomas Hjort" <hjort@anarki.dk> wrote in news:bvhc1b$2mlv$1
@news.cybercity.dk:

> http://www.thecia.net/users/stewarte/apachehits.mpg

Cool!

Fra : MKH1

Dato : 21-02-04 01:57
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 30-01-04 16:23

On 2004-01-30, Thomas Hjort <hjort@anarki.dk> wrote:
> Nogen der kender et sted hvor man kan hente en crack der gør at man ryger
> direkte til multiplayer i stedet for at skulle igennem alle disse
> irriterende trin?

Der er noget med at du kan fjerne 2 film, og så hopper den direkte
til menuen.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 30-01-04 17:47

"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> skrev i en meddelelse

> Der er noget med at du kan fjerne 2 film, og så hopper den direkte
> til menuen.

Ja jeg har hørt om det, men hvordan rent praktisk?

Mvh Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-04 23:01

> Ja jeg har hørt om det, men hvordan rent praktisk?

I "\Red Storm Entertainment\RavenShield\Videos" mappen sletter du filen
"Logos.bik" og opretter en ny, tom, fil med samme navn.
I "\Red Storm Entertainment\RavenShield\Videos\int" mappen sletter du
"RS_Intro.bik" og opretter en ny, tom, fil med samme navn.

Og vupti, så slipper du for "in 1945......" :)

/ole
***Indsæt selv @ ved svar på e-mail***

Fra : Thomas Hjort

Dato : 31-01-04 02:02

"Ole Bak" <ole.l.bak#mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> "RS_Intro.bik" og opretter en ny, tom, fil med samme navn.
>
> Og vupti, så slipper du for "in 1945......" :)

Har gjort som du sagde, men det virker ikke :( Jeg får stadig det hele. Jeg
har oprettet de nye mapper som "alm." mapper med samme navn osv. Men hver
gang kan jeg høre at CDROMMEN starter op og jeg får det hele igen igen.

Mvh Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-04 08:38

Du skal ikke slette mapperne... Kun de to filer (i hhv. videos og videos\int
mapperne).