Lord of the Rings
Fra : PerfectlyBred

Dato : 29-01-04 16:47

Hej med jer!!!
Jeg er klart FPS-gut.Specielt er jeg vild med, at klapse prøjsere i
WW2-spil.Nu er det imidlertid blevet sådan, at jeg er blevet TOTALT
bidt af Ringenes Herre(altså filmen.Og hvem er forøvrigt ikke det?).Og
derfor vil jeg gerne høre jer, om en FPS-lømmel som jeg, kan få noget
ud af, at købe LOTR-ROTK til PC?Er det fedt?

På forhånd tak!!!

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 29-01-04 17:47

"PerfectlyBred" <coolrunnings@webhiker.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> derfor vil jeg gerne høre jer, om en FPS-lømmel som jeg, kan få noget
> ud af, at købe LOTR-ROTK til PC?Er det fedt?

Det er sublimt, både grafisk og gameplay-mæssigt. Det ligger sig utrolig tæt
op ad filmen - så hvis du har set den - er spillet en stor oplevelse oveni.

Mig selv, som også er vild med WW2 spil, og andre FPS som UT og Halo, har
indtil videre fået meget ud af spillet. Men vær dog forberedt på at det er
betydeligt sværere end spil som BF1942 og MOH

Mvh.
Rasmus!

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 29-01-04 23:56

scripsit "PerfectlyBred"
> [...]
> derfor vil jeg gerne høre jer, om en FPS-lømmel som jeg, kan få noget
> ud af, at købe LOTR-ROTK til PC?Er det fedt?

Ungerne spiller det. Ser fedt ud.

Mulitplay, høh . . . I kan deles om samme skærm - ligesom i firserne!

vh/Torben

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 29-01-04 19:59

Det er egentlig et ok spil og ret underholdende umiddelbart, men
holdbarheden afhænger nok af at man er ekstrem fan af filmene. Det er næsten
gennemført for nemt, og spillet virker lidt meget designet til at sælge
filmene med diverse klip, plus at der optræder nogle elementer der ikke
optræder i biofilmen (eks. 'mouth of Sauron'). Jeg er fuldstændig pjattet
med filmene, men følte mig lidt snydt over spillet. Jeg skulle næsten have
købt 'The Hobbit' i stedet, efter hvad jeg har hørt om det.