Farcry Demo
Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-01-04 12:54

Jeg har voldsomme grafiske problemer når jeg kører denne demo - uanset
hvilke grafik indstillinger jeg bruger - en gang imellem virker det, men for
det meste må jeg slukke - jeg har lige fået nyt grafikkort og alle mine spil
virker fint - faktisk rigtigt godt nu, så jeg håber da det er denne demo der
er fuld af fejl - hvad siger i til det det - kan i ta' den?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Anders Lerager

Dato : 29-01-04 13:50

Hej.

Vil bare lige sige at mit kør perfekt og flydene med ATi Radeon 9600pro

Hilsen Anders

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-01-04 13:58

> Vil bare lige sige at mit kør perfekt og flydene med ATi Radeon 9600pro

mærkeligt - desuden når jeg begynder at ændre brightness i spillets menu så
fryser hele lortet og jeg må slukke pc'en.... man må da gå ud fra at det er
den samme demo der er ude overalt.
mit setup er athlon xp 2400+, radeon 9600xt 256 mb, soundblaster live!, 512
pc2100 ram og win xp pro uk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-01-04 14:16

> [...]

er
> den samme demo der er ude overalt.
> mit setup er athlon xp 2400+, radeon 9600xt 256 mb, soundblaster live!,

jeg bruger nyeste catalyst drivere 4.1 til mit sapphire radeon 9600 xt

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 29-01-04 12:58

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
> [...]
der
> er fuld af fejl - hvad siger i til det det - kan i ta' den?
Virker perfekt hos mig. Hvilket system har du?
Mine Sys.info:
AMD Athlon XP 1800+
768 MB DDR-RAM
Ati Radeon Saphire 9600 Pro
SB Live Player Lydkort.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Per Nielsen

Dato : 29-01-04 13:10

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> alle mine spil virker fint - faktisk rigtigt godt nu, så jeg håber da
> det er denne demo der er fuld af fejl - hvad siger i til det det -

Ingen problemer her, bortset fra at den er meget krævende ;)) Hvilket
grafikkort og driver kører du med?

Du kan læse mere om spillet her, screenshots, trailers osv.:

http://www.farcry-thegame.com/uk/

System requirments siger som minimum:

Computer: 1 GHz CPU
Memory: 256 MB RAM
Operating System: Windows® 98/ME/2000/XP
Video Card: Geforce 4 MX, Geforce 3 or higher
Drive Space: 582Mb hard drive space
DirectX 9.0b must be installed
Nvidia based cards must have : ForceWare drivers 53.03
ATI based cards must have: Catalyst drivers 3.9

Dog har jeg ingen problemer haft med nvidia driverne 45.33 og 52.16. Kører
med et overclocket nvidia GeForce4 Ti 4400. Og du kører vel med DirectX9.0b?

Fra : Martin Johansson

Dato : 29-01-04 14:23

> [...]
der
> er fuld af fejl - hvad siger i til det det - kan i ta' den?

Har du pillet ved AA og AF?
AntiAliasing og Anisotropic Filtering
Hvis du har det, virker det ikke.
Den del af grafikken er ikke implementeret endnu.

Kørte forøvrigt fint på mit R9700 med cat. 4.1

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-01-04 14:34

> Har du pillet ved AA og AF?

jeg har prøvet både low, medium og high og osse off, men synes prob er det
samme

> Anisotropic Filtering

Det synes jeg slet ikke jeg har haft mulighed for

Desuden ligger der nu pludselig 4 dll filer på det drev jeg har inst
spillet - ikek i spilmappen, men på mit e drev som er til spil - jeg har 3
mapper og de fire dll filer - de hedder mfc71, mfc71u, msvcp71 og msvcr71...
kan det være noget til spillet? - de er lige kommet og jeg aner ikke hvad de
er til....

Fra : Martin Johansson

Dato : 29-01-04 19:10

> jeg har prøvet både low, medium og high og osse off, men synes prob er det
> samme

> Det synes jeg slet ikke jeg har haft mulighed for

Jeg kørte med alt på high, og så uden AA og AF.
Der var ikke nogen problemer.

Dem har jeg ikke fået.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 29-01-04 19:24

sniper_Nolight wrote:

> [...]
> har 3 mapper og de fire dll filer - de hedder mfc71, mfc71u, msvcp71
> og msvcr71... kan det være noget til spillet? - de er lige kommet og

Det er Visual C++ runtime filer...søg på dem med google.

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-01-04 14:35

jeg har fået denne fejl log:
Logged at Thursday, January 29, 2004 12:00:52
FileVersion: 1.1.5.1120
ProductVersion: 1.1.5.1120

Exception Code: 0xC0000005
Exception Addr: 0x001B:0x2102611D
Exception Module: <Unknown>
Exception Description: EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION, Attempt to read from
address 0x6400362C

The memory could not be "read"

Call Stack Trace:
2) function=0x2102611D
1) function=0x2102611D

men det siger vel heller ikke jer noget særligt...

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-01-04 22:09

har rodet lidt med de grafiske indstillinger og det lader til at det virker
hver gang nu - jeg har i hvert fald gennemført demoen - og jeg må sige at
farcry blir min nye bedste ven
tak for hjælpen.

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 29-01-04 22:34

"Martin Johansson" <martin.johansson[REMOVE]@12move.dk> wrote in message
(...)

> Har du pillet ved AA og AF?
> AntiAliasing og Anisotropic Filtering
> Hvis du har det, virker det ikke.
> Den del af grafikken er ikke implementeret endnu.

Det er ikke korrekt. Både Anti Aliasing og Anosotropic Filtering virker
upåklageligt med NVIDIA kort (har selv testet med et GFX 5950 Ultra). Anti
Aliasing virker også med tidligere 3.x Catalyst drivere.
---
Mvh
Anders

Fra : Martin Johansson

Dato : 29-01-04 23:44

"Anders Albrechtsen" <noname@nothing.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> upåklageligt med NVIDIA kort (har selv testet med et GFX 5950 Ultra). Anti
> Aliasing virker også med tidligere 3.x Catalyst drivere.

Hmm ok.
Jeg hørte noget andet da demoen kom ud.
Der blev der skrevet rundt omkring at det var fordi det ikke var
implementeret.
Jeg kan så se at det er med den nye Cat 4.1 at AA og AF ikke virker.

Jeg prøvede dog ikke selv med AA og AF slået til i spillet.
Efter jeg havde gennemført demoen røg det ud igen.

Fra : preben nielsen

Dato : 29-01-04 20:14

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4018f444$0$27411$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
denne demo der
> er fuld af fejl - hvad siger i til det det - kan i ta' den?

Kører fint her.

P4 2.8 med GForce FX5900

--
/\ preben nielsen