Ps2 spil på computeren
Fra : Cabdriver

Dato : 28-01-04 16:02

Hejsa

Findes der et program som gør at man kan spille PS2 spil på computeren.
Jeg ved det findes til PS1.

Thomas

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 28-01-04 17:02

Cabdriver wrote:
> Hejsa
>
> Findes der et program som gør at man kan spille PS2 spil på
> computeren.

Der er et par stykker undervejs som er begyndt at vise polygoner nu, men
det tager nok et par år før du kan købe en PC der er hurtig nok til at
emulere en Playstation 2 så det også er til at holde ud. Hold øje med
www.ngemu.com for updates.

Jeg ved det findes til PS1.

Det gør det i hvert fald ikke.

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : Dopedog

Dato : 28-01-04 18:11

> [...]
> det tager nok et par år før du kan købe en PC der er hurtig nok til at
> emulere en Playstation 2 så det også er til at holde ud. Hold øje med

Øh JO ! Bl.a. Bleem !

-Ronnie

Fra : Cabdriver

Dato : 28-01-04 19:32

Det mente jeg nok. kunne bare ikke huske hvad det hed.

Thomas

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 29-01-04 00:35

Dopedog wrote:

> Øh JO ! Bl.a. Bleem !

Argh, ja ja. Jeg troede han mente en PS2 emulator til PS1

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : Brian Lund

Dato : 30-01-04 03:21

> Argh, ja ja. Jeg troede han mente en PS2 emulator til PS1

Tanketorsk... Hvad skulle man så med en PS2 ;)

Brian - Meen hvad skal men med en PS2 anyway? :D