Mafia hjælp
Fra : diablo de la velocid~

Dato : 27-01-04 20:10

Hilfe ... Jeg er gået i stå.

Er kommet til "15-08 You Lucky Bastard! - The Harbor", hvor jeg skal slå
Salvadore et-eller-andet ihjel.

Men jeg kan sgu ikke finde ham. Jeg har fundet hans bil, slået alle på
havnen ihjel, og har kørt rundt i flere timer.... Hvor fa'en gemmer han sig?

På forhånd tak.

/Henrik

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 27-01-04 20:35

diablo de la velocidad wrote:
> Men jeg kan sgu ikke finde ham. Jeg har fundet hans bil, slået alle på
> havnen ihjel, og har kørt rundt i flere timer.... Hvor fa'en gemmer
> han sig?

Han gemmer sig i et pakhus... prøv at se lidt nærmere på togskinnerne
(specielt ved sporskiftet, og under hjulene på tankvognen), så skal du bare
se

--
Mvh/Martin K
2 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : diablo de la velocid~

Dato : 30-01-04 23:21

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Han gemmer sig i et pakhus... prøv at se lidt nærmere på togskinnerne
> (specielt ved sporskiftet, og under hjulene på tankvognen), så skal du

Thank you... Er videre

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 31-01-04 00:44

diablo de la velocidad wrote: